تاریخ انتشار:۱۳:۱۰ - ۱۸ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس پلیس آگاهی استان کهگيلويه و بويراحمد از دستگيری یک نفر قاتل متواری و تحت تعقيب مراجع قضائی در شهر یاسوج خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ شاپور بهنام پور در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: درپی ارسال يک فقره نيابت قضايی صادره ازدادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گناوه استان بوشهر و ارجاعی دادسرای عمومی و انقلاب ياسوج به پليس آگاهی مبنی بر دستگيری قاتل متواری و تحت تعقيب لذا موضوع در دستور کارآگاهان این پليس قرار گرفت. 

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم را در روستاهای اطراف شهرستان بویراحمد شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. 

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: پليس را در تامين آرامش و حفظ امنيت پايدار جامعه ياری كنند و هشدارها و آموزش های پليس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعاً از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.