تاریخ انتشار:۱۳:۰۵ - ۱۸ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: فرمانده انتظامی گچساران گفت: در ۶ ماهه نخست امسال افزون بر ۱۲ میلیارد ریال که به صورت اینترنتی از حساب اشخاص برداشته شده بود به صاحبان حساب عودت داده شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امنیت لازمه توسعه و پیشرفت هر جامعه است.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت شبانه روز تلاش می کند و جامعه ایران اسلامی از امنیت خوبی بهره مند است.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه این شهرستان از امنیت خوبی برخوردار است، تصریح کرد: با بر هم زنندگان امنیت به صورت قانونی برخورد می شود.

خادمیان عنوان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال در گچساران سرقت هایی که احساس نا امنی را در جامعه به وجود می آوردند کاهش وجود داشته است.

وی گفت: در همین مدت زمان عنوان شده سرقت از منازل و مغازه ۳۳ درصد کاهش، سرقت اماکن خصوصی ۵ درصد کاهش، سرقت از اماکن دولتی و خودرو ۱۷ درصد کاهش، سرقت پلاک خودرو ۱۰ درصد کاهش وجود داشته است.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به افزایش ۵ درصدی دستگیری سارق در این شهرستان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا پایان شهریور یک هزار و ۲۸۷ نفر سارق و یکهزار و ۵۵۰ نفر متهم در این شهرستان دستگیر شده است.

خادمیان بیان کرد: در ۶ ماهه امسال هیچ مورد قتل در گچساران وجود نداشت و در این خصوص شاهد کاهش ۱۰۰ درصدی در شهرستان هستیم.

وی افزود: در حوزه جرایم سایبری از ابتدای امسال تا پایان شهریور ۹۴ درصد از پرونده های متشکله در گچساران منجر به کشف شده است.

فرمانده انتظامی گچساران ادامه داد: در همین خصوص و مدت زمان عنوان شده ۱۹۰ فقره پرونده در حوزه سایبری این شهرستان تشکیل گردید که از این تعداد ۱۸۱ مورد آن کشف شد.

خادمیان اضافه کرد: در خصوص این پرونده ها افزون بر ۱۲ میلیارد ریال که به صورت اینترنتی از حساب اشخاص برداشته شده بود به صاحبان حساب عودت داده شد.

وی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۰۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گچساران کشف شد و ۱۸۷ نفر متهم مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین