تاریخ انتشار:۱۳:۰۴ - ۱۸ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه از رفع تصرف ۴۶ هکتار از اراضی ملی با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: طی یک ماه گذشته با همکاری دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و یگان حفاظت این اداره موفق شدیم ۴۶ هکتار از اراضی تصرف شده را از چنگال زمین خواران آزاد و به بیت‌المال برگردانیم.

رئیس منابع طبیعی کهگیلویه افزود: اراضی فوق در شهرستان مرکزی و از سال‌های قبل برای آنان پرونده تخلف تهیه و تنظیم شده بود اما همچنان در دست متصرفان بود که این مهم  با همدلی و همراهی همکاران در واحدهای حفاظت و حقوقی رفع تصرف شد که در نوع خود طی سالیان گذشته بی‌سابقه بوده است.

وی بیان کرد: اولویت اول این اداره حفظ عرصه موجود جنگلی و مرتعی و مبارزه با زمین‌خواری خواهد بود.

کریمی گفت: این اداره عزم خود را جزم کرده که تا یک ماه آینده تمام اراضی تصرف شده را در سایر بخش‌های شهرستان از دست زمین خواران آزاد و به بیت‌المال برگرداند.

رئیس منابع طبیعی کهگیلویه خاطرنشان کرد: طبق قانون با هیچ کسی مماشات نخواهیم کرد و تمامی اراضی تصرف‌شده را با حمایت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی آزاد خواهیم کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین