تاریخ انتشار:۱۳:۰۲ - ۱۸ مهر ۱۴۰۲
معاون تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان:
عصر دنا: معاون تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این استان انواع ارقام شمیم، چمپا، هاشمی، گرده و ستایش کشت می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حصار با بیان اینکه امسال ۵۰ هزار هکتار از اراضی استان به کشت برنج اختصاص یافت، افزود: کشت برنج در استان بیشتر به صورت سنتی انجام می‌شود.
وی ادامه داد: در مزارع استان امسال بیش ۳۰ هزار تن شلتوک برداشت می‌شود
عضو هیات علمی مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان هم با بیان اینکه ارقام مختلف برنج در دو منطقه سردسیر و گرمسیر استان کشت می‌شود، گفت: عطر و بو، کیفت پخت و افزایش تولید از جمله خصوصیات برنج کهگیلویه و بویراحمد است.
محتشمی افزود: برنج استان کهگیلویه و بویراحمد به واسطه استفاده از آب و هوای مناسب باعث شده استفاده و کیفیتش از دیگر محصولات به خصوص ارقام فجر بیشتر باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین