تاریخ انتشار:۱۸:۵۰ - ۱۷ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه‌ای از قطع آب برخی از مناطق شهر دوگنبدان در روز سه شنبه به مدت ۷ ساعت خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی محمد غریبی گفت: به جهت تعمیر، بهسازی و وارد مدار بهره برداری کردن شبکه جدید، آب برخی از مناطق شهر دوگنبدان قطع می شود.

وی بیان کرد: آب برخی از مناطق شهر دوگنبدان روز سه شنبه به مدت 7 ساعت قطع می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این قطعی آب برنامه ریزی شده می باشد و از ساعت 7 صبح تا ساعت 14 بعدازظهر روز سه شنبه  18مهر ماه 1402 و به مدت 7 ساعت از فرعی اول تا فرعی پانزدهم منطقه کارکنان جنوبی شهر دوگنبدان را دربر می گیرد.

غریبی ضمن عذرخواهی از تمامی ساکنین مناطق یاد شده در شهر دوگنبدان گفت: بروز ٱفت فشار تا عصر روز سه شنبه در منطقه کارکنان جنوبی دور از انتظار نمی باشد.                             

وی عنوان کرد: انتظار داریم مشترکین ساکن در مناطق یاد شده از مصارف غیرضرور آب جدا پرهیز نموده و با پیش بینی و ذخیره آب کافی و صرفه جویی در مصرف آب، در ساعاتی که قطعی وجود دارد کارکنان خدوم آبفا را در اجرای کامل عملیات کاری همراهی کرده و از دستکاری کنتور، اتصالات و شیرآلات جدا پرهیز کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین