تاریخ انتشار:۱۲:۵۹ - ۱۷ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از طوفان الاقصی بیانیه‌ای صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و صلوات خدا بر مجاهدان راه حق و سلحشوران جان بر کف و جوانان غیور فلسطین( پاره تن اسلام) که نقطه عطف انتفاضه و انقلاب خود شدند و با اراده های پولادین و عزم راسخ همراه با ایمان و یقین، مامن سست تر از خانه عنکبوت دژخیمان سفاک صهیونیستی را در هم کوفته و لرزه و رعشه بر کالبد نیمه جان و بی رمق رژیم غاصب و خونخوار و کودک کش صهیونیستی انداخته اند.

غرش تند باد عظیم جبهه مقاومت و عملیات بهت آور و عزت بخش «طوفان الاقصی» رزمندگان فلسطینی، دل‌های آزادگان و مستضعفان جهان را شاد و خشم و سردرگمی جبهه استکبار را برانگیخت.
طوفان الاقصی فقط شمه‌ای از قدرت جبهه مقاومت است و فلسطینی که مبارزه را از سنگ شروع کرده بود، امروز موشک‌هایش، فرصت پاسخ برای سلاح‌های مدرن اسرائیلی را باقی نگذاشته است. بی‌شک جبهه استکبار با جنگ تبلیغاتی و هجمه‌های سیاسی و دیپلماتیک، تلاش خواهد کرد رژیم گرفتار آشوب و بلوا را از آتش برهاند . ما اساتید بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن حمایت از جهاد مقدس فرزندان مقاومت در فلسطین، حمله به زنان و کودکان و تداوم ظلم اشغال‌گران صهیونیست را محکوم می‌کند و از همه مؤمنان و حق‌طلبان و ملت‌های مسلمان می‌خواهد در حمایت از حقوق ملت مظلوم فلسطین از هیچ کوششی دریغ نورزند.
إن تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.