تاریخ انتشار:۱۲:۴۲ - ۱۷ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: سرپرست اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۵ ایستگاه هواشناسی در استان وجود دارد که از این تعداد ۷۶ ایستگاه، باران سنجی هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی کرمی افزود: دو ایستگاه لنده و مارگون در سال گذشته و ایستگاه اقلیم شناسی تمام خودکار یاسوج و ایستگاه سنجش گرد و غبار گچساران در سال جاری فعال شد.
وی با بیان اینکه ایستگاه هواشناسی باشت تا پایان امسال راه اندازی می‌شود و ایستگاه هواشناسی چرام در برنامه ما قرار دارد، اظهارکرد: تجهیز ایستگاه‌ها در استان برنامه ریزی شده است و هر ایستگاه اقلیم شناسی خودکار بیش از یک میلیارد تومان هزینه تأمین تجهیزات دارد.
سرپرست اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تجهیزات ما در حال حاضر مناسب بوده، اما به روز رسانی علم هواشناسی ضروری است.
کرمی به کمبود نیروی انسانی در هواشناسی استان خبر داد و تصریح کرد: هواشناسی استان ۷۹ پست سازمانی مصور وجود دارد که از این تعداد ۳۴ پست ما بدون تصدی است.
وی با اشاره به برخی چالش‌های هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: پایین بودن امتیازات رفاهی گاهاً سبب درخواست انتقال همکاران ما به سایر دستگاه‌ها می‌شود.
سرپرست اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در بحث خودرویی نیز با مشکلاتی مواجهیم و با توجه به توپوگرافی و موقعیت ایستگاه‌ها و استقرار آن‌ها در مناطق سخت گذر، نیاز به ارتقای ظرفیت‌های خودرویی هستیم.

برچسب ها: علی کرمی ، هواشناسی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین