تاریخ انتشار:۱۲:۳۷ - ۱۷ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با صدور حکمی "سرپرست خدمات داروئی و تجهیزات پزشکی" و رئیس بیمارستان بعثت گچساران با صدور حکمی "مسئول جدید درمانگاه مرکزی بیمارستان نفت" را منصوب کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا به نقل از پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ دکتر رضا بقائی با صدور حکمی دکتر مجتبی گشتاسبی را به عنوان "سرپرست خدمات داروئی و تجهیزات پزشکی" منصوب کرد.
در حکم دکتر بقائی خطاب به دکتر گشتاسبی آمده است:
نظر به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان "سرپرست خدمات داروئی و تجهیزات پزشکی" بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران منصوب می‌گردید، امید است با استعانت از خداوند منان در انجام امور محوله موفق و موید باشید.
دکتر بقائی همچنین در پیامی از زحمات و خدمات "دکتر عبدالرسول صالح زاده" رئیس سابق خدمات داروئی و تجهیزات پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران که به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند در دوران مسئولیت تقدیر و تشکر کرد.
در این پیام آمده‌ است: بدینوسیله از خدمات ارزنده جنابعالی در زمان تصدی رئیس خدمات داروئی و تجهیزات پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران تقدیر و تشکر بعمل می‌آید، فرصت را مغتنم دانسته از درگاه احدیت، دوران بازنشستگی توام با سعادت و موفقیت برای شما و خانواده محترمتان مسئلت می‌نمایم.
همچنین با حکم دکتر عباس بزرگی رئیس بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران دکتر آذین اسکندری به عنوان "مسئول درمانگاه مرکزی" منصوب شد.
در حکم دکتر بزرگی خطاب به دکتر اسکندری آمده است: احتراما بدینوسیله با توجه به تعهد و تجارب ارزنده شما از تاریخ صدور این حکم به عنوان مسئول درمانگاه مرکزی (بعثت) بیمارستان صنعت نفت گچساران منصوب می‌گردید، امید است در انجام وظایف و مسئولیت محوله موفق و موید باشید.
همچنین صمیمانه از زحمات ارزشمند آقای دکتر همتی در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر بعمل می‌آید.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین