کد خبر: ۲۱۲۳۶
تاریخ انتشار:۱۳:۱۶ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: معتمدان هیات اجرایی در همه حوزه‌های انتخابیه استان به هیات نظارت انتخابات معرفی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
جواد هاشمی مهر به برنامه زمان بندی انتخابات اسفند ۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود: از سیزدهم تا نوزدهم مهرماه فرصت انتخاب معتمدان هیات‌های اجرایی در همه حوزه انتخابیه سطح استان چه در مراکز فرعی و چه مراکز حوزه انتخابیه اعلام شده است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: در دو روز گذشته معتمدان هیات اجرایی در همه حوزه‌های انتخابیه استان از فرمانداری و بخشداری‌ها به هیات نظارت انتخابات معرفی شدند و هیات نظارت انتخابات هم ۴۸ ساعت فرصت دارد در خصوص صلاحیت معتمدین اظهار نظر کند.
وی بیان کرد: بعد از اظهارنظر هیات نظارت، جلسات هیات اجرایی با سه عضو اداری شامل فرماندار، نماینده دادگستری و نماینده سازمان ثبت احوال آغاز می‌شود و از مجموعه ۳۰ نفر معتمد معرفی شده ۸ نفر با انتخابات خود معتمدین انتخاب و مسئولیت انتخابات را تا پایان شمارش آراء به عهده دارند.
هاشمی‌مهر اظهار امیدواری کرد: هیات نظارت هر چه زودتر نظر خود در خصوص معتمدان را ارائه دهد.
وی با اشاره به اینکه همه انتخاباتی که در طول انقلاب اسلامی برگزار شده مردمی بوده، گفت: وظیفه ما فراهم کردن زیرساخت‌ها برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه امسال است.
هاشمی‌مهر با اشاره به مشارکت خوب مردم استان در انتخابات ادامه داد: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سال ۹۸ برگزار شد میزان مشارکت مردم استان ۷۱ درصد و انتخابات سال ۱۴۰۰ ریاست جمهوری مشارکت ۷۰ درصد بود.
وی خاطرنشان کرد: شور و هیجانی که میان مردم وجود دارد موید این موضوع است که انتخابات پایان سال جاری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین