تاریخ انتشار:۲۱:۳۷ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: فرماندار شهرستان لنده می‌گوید: ۲۸ خیابان شهر لنده شبکه توزیع آب ندارند که این به یک چالش تبدیل شده و امیدوارم متولیان امر تدبیری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جلال دانش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لنده، اظهار داشت: طبق بررسی‌های انجام شده هم اکنون  28 خیابان شهر لنده شبکه توزیع آب ندارند که این به یک چالش تبدیل شده و امیدوارم متولیان امر به قید فوریت تدبیری کنند.

وی مهمترین مشکل فعلی شهرستان لنده را آب شرب شهری دانست و افزود:  28 خیابان در لنده وجود دارد که شبکه توزیع آب ندارند و البته با برنامه ریزی‌های انجام شده امسال بخشی‌اش به طول سه کیلومتر کلنگ زنی شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنده این را هم گفت که از 100 میلیارد تومان سفر رئیس جمهور که در اختیار فرمانداری قرار دارد میزان 15 میلیارد و 500 میلیون تومان به آب و فاضلاب اختصاص یافته تا این مشکل را رفع کند.

دانش در پاسخ به این سؤال که بحث محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان به کجا رسید، افزود: زمانی که بنده به فرمانداری آمدم خیلی کار جدیدی نبود و دولت قبل همراهی‌شان نکرده بود، به سختی با آن‌ها همکاری می‌کردند و پروژه‌های مهمی ابطال مصوبه شدند و نتوانسته بودند منطقه را از محرومیت خارج کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین زمانی بنده فرماندار شدم پروژه جاده لنده به تراب تعطیل بود و چهار سال معارض داشت و هزار و 500 متر از آن لاینحل باقی مانده بود. اما اکنون روند بسیار خوب است. این مسیر 43 کیلومتر مسافت جاده را کاهش می‌دهد و ایمن‌تر است.

دانش بیان کرد: گاز موگرمون با اعتبار 21 میلیارد تومان به زودی کلنگ زنی می‌شود و در زمانی که بنده آمدن تنها یک دکل در لنده بود ولی اکنون 29 میلیارد تومان نیو سایت و ارتقای زیرساخت ارتباطات انجام شد.

وی تصریح کرد: در حوزه راه‌ها نیز 40 درصد اعتبارات لنده به راه‌ها اختصاص یافت و تنها 2 روستا در لنده وجود دارند که هنوز آسفالت نشده‌اند که تا آبان ماه به پایان می‌رسند و با اجرای آسفالت روستا‌های مذکور دیگر روستایی (بالای 20 خانوار) در لنده وجود ندارد که آسفالت نشده باشد.

دانش در زمینه انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی هم گفت که 4 شاخص مورد تاکید مقام معظم رهبری شامل سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت به عنوان راهبرد در دستور قرار دارد و برای تحقق این دغدغه رهبری از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و امیدوارم نتیجه آن در مشارکت مردم دیده شود.

وی با تاکید بر اینکه اعتماد عمومی وجود دارد و بنابراین سلامت انتخابات یک مسأله تضمین شده‌ای است، ابراز کرد:  فرآیند انتخابات یک فرایند منظم بوده که همه کاندیداها در سر صندوق‌های رای نماینده دارند و هرگونه تخلفی امکان‌پذیر نیست.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین