تاریخ انتشار:۱۶:۰۹ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر آمادگی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در آستانه شروع بارش‌ها تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، علی محمد روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز یکشنبه به صورت سرزده از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با اشاره به اینکه طبق پیش بینی هواشناسی بارش‌های پاییزی پیش از موعد آغاز می‌شوند، گفت: هدف از این بازدید بررسی وضعیت لجستیکی، پشتیبانی و مرکز نقلیه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ وسیله نقلیه آماده خدمات‌رسانی به مردم در بارش‌های پاییزی و فصل زمستان است، بر آماده باش راهداری کهگیلویه و بویراحمد برای پیشگیری از مشکلات احتمالی در زمان بارندگی‌ها تاکید کرد.

وی بیان کرد: سال گذشته اعتبارات خوبی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد که جلسات شبانه‌روزی برای جذب این اعتبارات برگزار کردیم و خوشبختانه با تلاش همکاران راهداری همه اعتبارات ۱۴۰۱ این دستگاه خدمت‌رسان جذب شد.

روستا با اشاره به پرداخت مطالبات پیمانکاران گفت: نامه‌ای به حوزه زیرساخت‌ها ارسال شد که پیمانکارانی که تا برج ۶ پرداختی داشتند توازن و تعادلی در پرداخت‌ها برقرار شود تا حق کسی ضایع نشود.

روستا خاطرنشان کرد: سه پروژه پل شهید طیب، پل رودسمه و پل شهید نوری از پروژه‌های مهم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مرکز پایش تصویری استان با ۱۲ دوربین وضعیت جاده‌های استان را رصد می‌کنند که با پیگیری‌های صورت گرفته ۹ دوربین جدید اضافه و ۲۴ ساعت و شبانه‌روزی نقاط حادثه‌خیز و پر ترافیک استان را پایش کنند.

روستا خاطرنشان کرد: با مدیرکل راهداری استان هماهنگی شده که امکان رصد وضعیت جاده‌های استان از طریق پایش تصویری در استانداری ممکن شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین