کد خبر: ۲۱۱۹۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۴۷ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: طی حکمی از طرف سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، محمد امین نیکویی نژاد به عنوان سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سرپرست علوم پزشکی استان در حکمی سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث این دانشگاه را منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای محمدامین نیکویی نژاد

با سلام و احترام

نظر به تعهد و تخصص جنابعالی و با عنایت به تایید رئیس سازمان اورژانس کشور و در راستای اجرای ماده 17 اساسنامه آن سازمان به موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی به عنوان "سرپرست اورژانس پیش ییمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه" زیر نظر اینجانب منصوب می شوید.

امید است با همکاری معاونین محترم دانشگاه در اجرای وظایف محوله در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه کوشا باشید.

دکتر سعید جاودان سیرت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

جاودان سیرت همچنین از زحمات و تلاش های شبانه روزی جهانبخش وحدت نژاد؛ رئیس سابق اورژانس 115 استان قدردانی کرد.

گفتنی است؛ محمدامین نیکویی کارشناس بیهوشی، مدیر داخلی بیمارستان شهید جلیل یاسوج، کارشناس ارشد مدیریت بحران با سوابق کارشناس بالینی فوریتهای پزشکی است، کارشناس ستاد هدایت و پایش مراقبت های درمانی، سخنگوی اورژانس استان و رییس اداره امور پایگاه های اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد بخشی از سوابق شغلی وی بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اداری اقتصادی استان، دبیر اردوهای جهادی دانشگاه های علوم پزشکی کشور نیز بخشی از سوابق تشکیلاتی وی است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
دلسوز
|
United States of America
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
برادران منتظریان و هدایت خواه
چندین بار در رسانه ها ی وابسته به شما عرض شد بنده بیش از ده سال است معاون عمرانی فعلی استاندار را می شناسیم ایشان فردی ... و متظاهر می باشد و پایگاه آرایی در روستای توت نده و طایفه دلی ندارد که دل به آن بسته آید و اگر تعداد انگشت شماری هم باشد تبلیغی برایتان نمی کند ، ایشان در دوره قبل که خود را یکی از مسولین ستاد انتخاباتی آقای رییسی درریاست جمهوری می دانست هیچ فعالیتی نمی کرد و صرفا با تظاهر می گفت که ما با ایت اله هستیم اخیرا حکمی مشاوره برای سجاد بهرامی نیز زده که با هماهنگی محمد بهرامی نامزد اصلاح طلب و از دوستان هم دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج وکاندیدای مجلس و دو نفر از پیمانکاران وابسته به ایشان آقای ...و .... بوده است بدانید انتصاب نابجای آقای روستا بعنوان معاون عمرانی هر که دخیل در ماجرا بوده دیر یا زود برایتان مشخص خواهد شد دروغ پردازی رسانه ای نیست از سر دلسوزی برایتان فرستادم تحرکات و سفرهای ایشان به نقاط استان نمایشی است و بقول خودش چون حقوقش در وزارت کشور کم شده برای گرفتن حق ماموریت است نه مردم..‌
پرسنل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
رزومه پرباری داره
ان شاءالله عملکردش خوب باشه
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
جناب نیکویی فردی دلسوز و پاک دست هستند که برای مردم فقیر و مظلوم استان ما از جان و دل مایه می گذارند.
شنیدم زمانی که در بیمارستان جلیل مدیر بوده حتی به اعضای خانواده اش نوبت ام آر آی نداده و استدلالش این بوده که مریض بدحال داریم که در اولویت است. خدا حفظش کنه.
یزدانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
بنظرم ایشان اگر مسئول کاروان اعزام به شلمچه،یا مسجد محلشون میشدن بهتر می‌تونستن وظیفشون رو انجام بدن
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
به غیر از پایگاه اورژانس کاکان رزومه ی کاریش چیه دقیقا؟؟
یه استاد دانشگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
رزومه ی کاریش موفقیت ایشان در بیمارستان شهید جلیل بود. بخاطر اختلافات سیاسی جوانان متعهد و دلسوز و متخصص و مدیر استان را فراری ندهید! از خدا بترسید. ایشان جوان، مدیر، دستپاک، مدبر و کاردان هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین