تاریخ انتشار:۱۴:۱۰ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: سرپرست اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعضی تولیدات استان می‌تواند در جوامع بین‌المللی جایگاه داشته باشد و تحول ایجاد کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

آیین تودیع و معارفه مدیر کل اداره استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور مجید آقا بابایی مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان ملی استاندارد،معاون امور اقتصادی استانداری استان،مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دیگر مسئولان استانی و کشوری در سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سید مسلم حسینیان در آیین معارفه خود به عنوان سرپرست اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم از جمله بحث ایران قوی در جوامع بین‌المللی و 22 بیانیه‌ای که برگرفته از گام دوم انقلاب در راستای برآورد کردن فرمایشات مقام معظم رهبری توصیفات زیبا و خوبی ابلاغ شده افزود:موضاعات دیگری نیز در قالب 13بیانیه ابلاغ شده که همه اینها در راستای خدمت‌رسانی به مردم ابلاغ شده است.

حسینیان با اشاره به اینکه ، آن‌چیزی را که ما با توجه به موقعیت جغرافیایی استان می‌توانیم استفاده کنیم و به عنوان سیاست جدید سازمان استاندارد پیش ببریم خاطرنشان کرد:  با بهره‌مندی از بنیاد علمی نخبگان و همچنین اصحاب رسانه به منظور اطلاع رسانی و آگاهی مردم که سازمان استاندارد به وکالت از آنها و گاهی در کنار نهادهای دولتی  به عنوان بازرسی در قوه مجریه بتواند بخشی از مطالبات مردم را برطرف کند تا خاطر و رضایت مردم را جلب کند.

وی تصریح کرد: در کنار بحث صنعت و مباحث علمی، سعی می‌کنیم نگاه استان کهگیلویه بویراحمد را نه در بحث مرزها بلکه در بحث‌های بین‌المللی داشته باشیم.

سرپرست اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد یادآوری نمود: اگر توجه کنیم نگاه جدیدی که سازمان استاندارد کشور ایجاد کرده ، شاید تحول بزرگی را در بخش تولیدی و خدماتی کشور به وجود می‌آورد.

 این موضوع نیز به منویات 22 بیانیه برگرفته از گام دوم انقلاب برمی‌گردد، که می‌تواند مشکلات زیادی در حوزه خدمات و تولید را برطرف کند.

حسینیان با اشاره به اینکه استان ما مشکلات زیادی را چه در بحث بتن‌ریزی‌ها، چه در بحث سی‌ان‌جی و خیلی موضوعات دیگر که طی دو سه سال اخیر اتفاقات ناخوشایندی رخ داد که منجر به فوت برخی شهروندان شد،اظهار کرد: این موضوع به نبود نظارت کافی در ایمنی‌سازی و عدم رعایت نکاتی که سازمان استاندارد به آنها اشاره کرد بود بر می‌گردد، و می‌توان گفت کهدر این زمینه یا شهروندان اطلاع کافی نداشتند و یا مجری کار مطلع نبود.

وی با تاکید بر اینکه، آن چیزی که در ذهن خود دارم این است که جایگاه استان ما در موضوع سازمان استاندارد و نقشی که میان سایر استانها دارد مهم به نظر می‌رسد گفت:  کاربرد اصلی از یک سو این بوده که بعضی از تولیدات استان ما می‌تواند در جوامع بین‌المللی جایگاه ویژه‌ای داشته باشد و تحولی نوین برای استان ایجاد کند و از سوی دیگر بحث نگاه فرهنگی، اجتماعی و مسائلی که باید ترکیب شوند را نیز می توان در این راستا مدنظر داشته باشیم.

سرپرست جدید اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد به مسائل و مشکلات پیشرو اشاره کرد و گفت: دغدغه‌ها و مطالباتی چون اصلاح چارت سازمانی، کمبود نیروی انسانی، کمبود و فرسودگی آزمایشگاه و مشکلات فنی دیگر در استان وجود دارد لذا پیگیر هستیم تا این مشکلات و مطالبات به حق را برطرف کنیم.وی با اظهار امیدواری بر اینکه بتوانیم آن چیزی را که به عنوان منویات مقام معظم رهبری است را اجرا کنیم، ادامه داد: باید موضوعات بر جا مانده در سطح کلان و خرد ، را تک به تک بررسی و برای حل آن چاره اندیشی شود،که در این مسیر به کمک شما همکاران عزیزم و همت مسئولان نیاز است.

حسینیان در پایان عنوان کرد: بسیاری از این مباحث معنوی که ابلاغ شد باید با قشر نخبگان و نگاه علمی‌ آنها و همچنین اصحاب رسانه را با این موضوع ادغام کنیم،تا از این طریق مردم را نسبت به مطالباتی که دارند مطلع سازیم  تا آنها پیگیری های لازم را داشته باشند.

گفتنی است؛ حسینیان جایگزین «بهمن رحمتی» مدیرکل سابق استاندار کهگیلویه و بویراحمد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین