تاریخ انتشار:۱۴:۰۸ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۶ ماهه سال جاری متهمان تخلفات اقتصادی نزدیک به یک هزار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید حمزه لقمانی گفت: در ۶ ماهه اول سال جاری ۵ هزار و ۲۳۲ فقره پرونده در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت دارو و درمان، قاچاق کالا و ارز وارد شعب تعزیرات حکومتی که از این تعداد ۵ هزار ۲۱۹ فقره رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیشترین تخلفات در حوزه کالا و خدمات را گرانفروشی و عدم درج قیمت به خود اختصاص داده است.

لقمانی گفت: پرونده ها پس از ورود به تعزیرات حکومتی به شعب ارجاع و نیز پس از بررسی های لازم اقدام به صدور رای می نمایند که در مجموع متهمان تخلفات اقتصادی در این ۶ ماهه مبلغ نزدیک به یک هزار میلیارد ریال محکوم شدند.

 لقمانی بیان داشت: در این پرونده‌ها علاوه بر جزای نقدی در حق دولت محکومان به استرداد مبلغ درحق شاکی نیز محکوم شدند که توسط واحد اجرای احکام این حق از متهمان اخذ و به شکات مسترد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه این سازمان یک مرجع تخصصی جهت رسیدگی به تخلفات اقتصادی است، گزارشات و پرونده ها توسط بازرسان و کارشناسان دستگاههای کاشف از جمله ، اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی ،سازمانهای جهاد، صمت، بسیج اصناف، بازرسی اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، شرکت فراورده های نفتی، منابع طبیعی ، استاندارد، به این مرجع ارسال و رسیدگی شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین