تاریخ انتشار:۱۸:۳۵ - ۰۸ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: سلسله‌نشست‌های جهاد تبیین و روشنگری با رویکرد بصیرت افزایی و امید آفرینی به میزبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد و حوزه نمایندگی ولی فقیه برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

دومین جلسه از سلسله‌ نشست‌های جهاد تبیین و روشنگری با رویکرد بصیرت افزایی و امید آفرینی با محوریت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و طرح ملی و مردمی کاشت یک میلیارد درخت، با حضور معتمدی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیران کل و مسئولان ستادی ادارات تابعه جهاد کشاورزی استان و همچنین مدیرکل و مسئولان ستادی حفاظت محیط‌زیست استان با سخنرانی سردار حکمتیان راز فرمانده تیپ چهل و هشت فتح استان کهگیلویه و بویراحمد صبح روز شنبه هشتم مهر ماه در نمازخانه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سعید جاوید بخت مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با عرض خیرمقدم به همه حاضرین ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تبریک هفته وحدت به تجلیل از شهدای گران‌قدر میهن اسلامی و به‌ویژه شهدای دفاع مقدس پرداخت.ایشان همچنین جهاد تبیین را امری ضروری و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بیان کردند و در همین راستا به تشریح طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور و استان پرداختند. 
جاوید بخت در ادامه اضافه کرد؛ در راستای طرح کاشت یک میلیارد درخت در استان توان‌مان را به‌کار گرفتیم و حتی ظرفیت‌های جدیدی در زمینه تولید نهال ایجاد کردیم و خوشبختانه به تولید بسیار خوبی در زمینه نهال رسیده‌ایم و با با همکاری و هماهنگی ایجاد شده با ادارات و سازمان‌ها و مجموعه‌های مردمی مختلف به‌زودی کار کاشت نهال را در استان آغاز خواهیم کرد.

برگزاری نشست جهادتبیین در اداره کل منابع طبیعی و ابخیزداری کهگیلویه و بویراحمد

جاویدبخت در بخش دیگر صحبت‌های خود ضمن تشریح فعالیت‌های انجام شده اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد در طول دوره نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و همچنین به فعالیت‌های صورت‌گرفته و در دست‌ اقدام در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری استان از جمله شروع ۲۹ پروژه با مبلغ ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در زمینه آبخیزداری، تهیه طرح‌های مختلف در زمینه‌های احیاء و توسعه مراتع و منابع طبیعی با نگاه ویژه و کمک خوب دولت مردمی اشاره کرد و تأکید نمود که تمام فعالیت‌های شکل‌گرفته در زمینه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری و دیگر بخش‌های جهاد کشاورزی و محیط‌زیست به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ثمره خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران و آزادگان سرافراز است.

در ادامه این جلسه سردار حکمتیان فرمانده ۴۸ فتح که سخنران اصلی این برنامه بود، در ابتدا به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای سرافراز و ایثارگران و آزادگان شجاع کشور به‌ ویژه سیدالشهدا جبهه مقاومت یعنی حاج قاسم سلیمانی پرداخت. و تأکید نمود که شهدا مصداق واقعی سخن قرآن کریم: «...عند ربهم یرزقون اند». ایشان در بخش دیگر صحبت‌های خود به تشریح و پاسخ این سؤال پرداختند که چرا ما جنگ (دفاع مقدس) را مقدس می‌شماریم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در توضیح این پرسش بیان فرمودند که در دکترین دفاعی ما تعرض و تجاوز به هیچ کشوری مقبول نیست و تاکنون نیز چنین کاری انجام نداده‌ایم.
ولی وقتی به کشور تجاوز می‌شود، بر همه مردم واجب می‌شود که بروند از کیان و ناموس و ارزش‌های خود دفاع کنند و ما چون در مقابله با عراق به دفاع از کیان کشور، ناموس، استقلال، ارزش‌ها و آرمان‌های میهنمان پرداختیم، آن را دفاع مقدس و عظیم برمی‌شماریم و تجلیل و تکریم می‌کنیم.
سردار حکمتیان با تشریح تجهیزات نظامی عراق و همچنین کمک‌های گسترده نظامی از طرف دشمنان ایران به رژیم بعث و شروع حمله نظامی به کشور عزیزمان را در حالی‌که هنوز انقلاب عظیم ما به ساحل آرامش نرسیده بود، تجربه‌ای تاریخی و تابلویی گران‌قدر از رهبری حکیمانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب و رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان شجاع میهن دانست که کل دنیا را مبهوت خود کرد.

وی تأکید کردند که خصومت و رذالت دشمنان انقلاب همواره بوده و با تجهیز و کمک به اسرائیل و گروهک‌های مختلف فکر پلید ضربه به نظام و انقلاب را داشته‌اند که به لطف اندیشه و رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و ایثارگری‌های نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و مردمی؛ با تکیه بر قدرت نظامی به‌خصوص در حوزه موشکی، کوچک‌ترین دستاوردی برای دشمن ایجاد نشده است.
ایشان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به توان نظامی و اقتدار میهن عزیزمان و رشادت‌ها و ایثارگری‌های همه نیروهای نظامی کشور و به‌ خصوص تیپ ۴۸ فتح پرداخت.

برگزاری نشست جهادتبیین در اداره کل منابع طبیعی و ابخیزداری کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین