تاریخ انتشار:۱۴:۳۳ - ۰۸ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: یادواره هزار و ۵۲۱ شهید والامقام تیپ مستقل ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور قشر‌های مختلف مردم، جوانان، خانواده شهدا، ایثارگران، پیشکسوتان دفاع مقدس و مقامات اجرایی در یاسوج برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد جنگ هشت ساله دفاع مقدس را جنگ نابرابر مستکبران تا دندان مسلح علیه انقلاب اسلامی دانست و گفت: دلسوزی و عشق به ولایت فقیه رزمندگان باعث پیروزی ملت ایران در این جنگ نابرابر شد.
آیت الله سید نصیر حسینی افزود: انقلاب اسلامی به رهبری یک شخصیت آگاه و مدبر با توجه به ناکارآمدی دولت طاغوت یک ضرورت بود که ایجاد شد.
وی بیان کرد: بعد از تلاش‌های مدبرانه امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب کم کم اندیشه‌های معنوی و سرمایه‌های انسانی خفته بیدار و زمینه توسعه این انقلاب آغاز شد.
حسینی تصریح کرد: باتوجه به حضور اندیشه‌های نو برنامه ریزی استکبار جهانی برای براندازی انقلاب اسلامی آغاز شد.
وی افزود: دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی جنگ همه جانبه برای تجزیه را آغاز کرد.
حسینی تصریح کرد: رزمندگان شایسته و دلسوز انقلاب به فرمان امام جبهه انقلاب را تشکیل و عاشقانه وارد میدان جنگ شدند.
وی اضافه کرد: رزمندگان انقلاب اسلامی برای دفاع از عزت و استقلال انقلاب جان خود را فدا کردند.
نماینده، ولی فقیه جنگ هشت ساله دفاع مقدس را نبرد تحمیلی دشمن برای شکست انقلاب اسلامی دانست و گفت: مقاومت ایران در این جنگ با توجه به تجهیزات به روز دشمن باعث پیروزی شد.
حسینی افزود: امروز استکبار جهانی به این نتیجه رسید جنگ نظامی علیه ایران هیچ وقت نتیجه نخواهد داد.
وی بیان کرد: امروز موشک‌های نقطه زن و پهباد‌های به روز و استاندارد ایران اسلامی دنیار را دچار حیرت و شگفتی کرد.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز نظام سلطه و دست نشانده هایش همه با هم مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده و امروز دچار جنگ ترکیبی، تلفیقی و تمام عیار از نظام سلطه هستیم.
سردار حسن حکمتیان افزود: برگزاری این یادواره عظیم همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار شد.
وی تصریح کرد: در طول هفته دفاع مقدس برنامه‌های برنامه‌های فاخر دیگیری از جمله بازسازی عملیات غرورآفرین کربلای ۵ و تجلیل از چهار هزار پیشکسوت دفاع مقدس و برپایی شب‌های شیدایی و بازگویی خاطرات جنگ نیز برگزار شد.
۴۳ هزار شهید، رزمنده و ایثارگر کهگیلویه و بویراحمد که در جنگ تحمیلی حضور داشتند از تیپ مستقل ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد به جبهه‌های جنگ اعزام شدند.
برچسب ها: یادواره شهدا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین