تاریخ انتشار:۱۴:۳۰ - ۰۸ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون تعلیم و تربیت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن چلچراغ به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در ۱۰ مهر برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت الاسلام امین رسالتی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته وحدت در بسیج تدارک دیده شده است، افزود: اختتامیه مسابقات قرآنی بسیج استان و راهپیمایی حمایت از ساحت مقدس قرآن کریم و جشن چلچراغ از جمله این برنامه‌ها است.
معاون تعلیم و تربیت سپاه فتح استان با بیان اینکه امسال بیش از ۱۵ هزار نفر در سطح پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌های بسیج شهرستان‌ها در مسابقات قرآن در ۱۵ رشته شرکت کردند، ادامه داد: از این تعداد هزار و ۵۰۰ نفر برگزیده شدند که از آن‌ها تجلیل می‌شود.
وی با بیان اینکه اختتامیه این مسابقات همزمان با جشن چلچراغ در دهم مهر ماه در یاسوج برگزار می‌شود، گفت: شرکت کنندگان در این مسابقات قرآن به دست شرکت می‌کنند تا از شأن این کتاب مقدس دفاع کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین