تاریخ انتشار:۱۵:۱۲ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیر کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: لاشه ۲ راس قوچ به وسیله محیط بانان پارک ملی دنا و پاسگاه انتظامی میمند کشف شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

اسلام جاودان خرد افزود: پیرو تماس تلفنی یک دوستدار طبیعت و محیط زیست به سامانه ۱۵۴۰ مبنی بر شکار ۲ راس قوچ توسط ۳ نفر متخلف در یکی از استان‌های همجوار و حرکت به استان کهگیلویه وبویراحمد، یگان حفاظت پارک ملی دنا با هماهنگی دادستان شهر سی سخت، همکاری فرماندهی پاسگاه انتطامی میمند و یگان امداد مرکز استان بخشی از مسیر جاده مواصلاتی یاسوج به اصفهان در محدوده جغرافیایی کهگیلویه وبویراحمد را پایش و کنترل کردند.

جاودان خرد ادامه داد: تیم پایش پس از ساعت‌ها رصد، سه نفر متخلف را به محض ورود به استان دستگیر و از آن‌ها لاشه ۲ راس قوچ به همراه یک قبضه اسلحه و سایر ادوات شکار کشف کردند.

وی افزود: با دستور مستقیم دادستان هر سه متخلف روانه زندان شدند و خودروی آن‌ها نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
انتهای پیام/

برچسب ها: اسلام
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.