تاریخ انتشار:۰۹:۱۴ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲
فوتبال دسته یک؛
عصر دنا: تیم فجر شهید سپاسی شیراز در لحظات پایانی وقت‌های تلف شده نیمه دوم دروازه تیم سخت کوش نفت و گاز گچساران را باز کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

این بازی از هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور شامگاه دیروز در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و تیم میزبان در حالی که چهار دقیقه از ۶ دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم را پشت می‌گذاشت دروازه تیم نفت و گاز گچساران را باز کرد.

شاگردان مهدی رجب زاده که از سه بازی گذشته ۲ باخت و یک برد در کارنامه داشتند برای عقب نماندن از صدر جدول راهی به غیر از بُرد برابر حریف سخت کوش گچسارانی نداشتند.

در آنسوی میدان هم شاگردان پیروز قربانی سرمربی تیم نفت و گاز و کاپیتان اسبق استقلال تهران که موقعیت خوبی با هفت امتیاز در رده پنجم داشتند به فکر حداقل امتیاز بودند و چشم به ضد حمله داشتند که یکبار هم خطرناک ظاهر شدند.

بازی را فجری‌ها بهتر آغاز کردند و با دادن پاس‌های کوتاه و یک ضرب سعی داشتند از چپ و راست روی دروازه تیم میهمان حمله کنند، اما دفاع فشرده آن‌ها به هنگام از دست دادن توپ و جمع شدن در یک سوم دفاعی کار را برای تیم فجرسخت کردند.

دقیقه پنج بازی فجری‌ها اولین زنگ خطر را روی دروازه میهمان به صدا در آوردند و ضربه سعید زارع از پشت محوطه هجده قدم نفت و گاز با واکنش عالی دروازه بان میهمان توپ را از زیر طاق به کرنر فرستاد تا میزبان به گل نرسد.

از دقیقه ۱۵ بازی به بعد فشار فجری‌ها کمتر شد برای همین هم تیم نفت و گاز به جلو آمد و بازی متعادل کرد و توپ بیشتر در میانه میدان به گردش در آمد.

دقیقه ۳۴ بازی تیم نفت و گاز گچساران بر روی یک ضد حمله که به سرعت توسط بازیکنان خود انجام می‌دادند مهاجم این تیم دست به فرار زد، اما مدافع فجر راهی به جز خطا نداشت و یک کارت زرد را به جان خرید هرچند بازیکنان تیم نفت و گاز اعتقاد به اخراج بازیکن فجر داشتند، اما داور به کارت زرد بسنده کرد.

در ادامه نیمه نخست هم اتفاق خاصی رخ نداد و ۲ تیم بدون گل به رختکن رفتند و این همان چیزی بود که گچسارانی‌ها آن را می‌خواستند هر چند توپ بیشتر دراختیار میزبان بود.

در نیمه دوم تیم فجر چهره کاملا متفاوتی پیدا کرد و تیم میهمان را در زمین خود به لاک دفاعی فرو برد و در دقیقه ۵۵ بازیکنان میزبان اگر دقت بیشتری می‌کردند می‌توانستند به گل برسند، اما اینگونه نشد.

دقیقه ۵۸ بازی عباس بوعذار بازیکن تیم فجردر عرض خط دفاعی تیم نفت و گاز حرکت و سپس اقدام به شوت زنی کرد که توپش با اختلاف اندک به بیرون رفت.

فجری‌ها دست بر دار نبودند

سرمربی تیم نفت گاز که تیمش تحت فشار قرار گرفته بود در دقیقه ۶۲ دست به ۲ تعویض همزمان زد تا بازی را به تعادل بکشاند، اما فجری‌ها دست بردار نبودند.

همچنین مهدی رجب زاده سرمربی تیم فجر هم برای تقویت تیم در دقیقه ۶۷، تعداد ۲ تعویض را همزمان انجام داد تا تیمش جان دوباره بگیرد.

بازی هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شد این فجری‌ها بودند که فشار خود افزایش دادند و باز هم سر مربی تیم فجر دست به تعویض تا بتواند قفل دروازه تیم میهمان را باز کند.

در حالی که به نظر می‌رسید بازی با نتیجه مساوی پایان می‌یابد داور بازی ۶ دقیقه وقت تلف شده را گرفت تا فجری‌ها همچنان امیدوار باشند.

هنوز ۲ دقیقه از وقت تلف شده باقی نمانده بود که یک ضربه خطا در سمت راست زمین میهمان نصیب فجری‌ها شد، ارسال عالی داوود رجبی به روی دروازه میهمان با ضربه سر زیبا محمد آژیر مدافع پیش تاخته فجر به قعر دروازه رفت تا ورزشگاه به وجد بیاید و لحظاتی بعد هم سوت پایان بازی به صدا در آمد و فجری‌ها مزد بازی بهتر خود را به ویژه در نیمه دوم گرفتند، محمد آژیر گل سه امتیازی تیم فجر را درهفته دوم برابر داماش گیلان هم به ثمر رسانده بود تا مرد ۲گله فجری‌ها باشد.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین