تاریخ انتشار:۱۱:۰۶ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲
رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
عصر دنا: رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال تحصیلی ۵۳۰۰ دانشجوی این دانشگاه از امروز آغاز شد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ارسلان بی نیاز گفت: همزمان با سراسر کشور براساس تقویم آموزشی ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان قدیم این دانشگاه در شهریورماه انجام شد.

وی ادامه داد: کلاس‌های درس این دانشگاه از امروز سوم مهرماه همزمان با سراسر کشور در ۶ مرکز و واحد شهر‌های یاسوج، دهدشت، گچساران، باشت، لنده و مارگون آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دانشگاه پیام نور به دو شکل حضوری و مجازی دانشجو می‌پذیرید، اضافه کرد کرد: دانشجویان جدیدالورود دانشگاه نیز پس از اعلام سازمان سنجش ثبت نام، معارفه و شروع به تحصیل می‌کنند.

بی نیاز تصریح کرد: هم اکنون پنج هزار و ۳۰۰ دانشجوی آقا و خانم در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند.

وی ادامه داد: ۶۰ درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور این استان را خانم‌ها و ۴۰ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پذیرش جدید دانشجوی این دانشگاه عنوان کرد: هنوز به طور دقیق پذیرش جدید مشخص نیست، اما بیش از ۲۵۰۰ دانشجو ظرفیت برای پذیرش جدید دانشجو داریم.

بی نیاز بیان کرد: دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۷ نفر عضو هیات علمی و حدود ۲۰۰ نفر استاد حق التدریس دارد.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین