تاریخ انتشار:۰۹:۴۷ - ۰۱ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به صورت لحظه‌ای بازار رصد و با هرگونه تخلف برخورد می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حمزه لقمانی گفت: با توجه به آغاز بازگشایی مدارس و افزایش تقاضا در بازار برای بسیاری از کالا‌ها از جمله لوازم‌التحریر، کیف، کفش و حتی کالا‌های اساسی رصد بازار و تشدید برخورد با متخلفان در دستور کار بوده و در این زمینه با کسی مماشات نداریم.

وی با تاکید بر اینکه فراوانی کالا در بازار استان وجود دارد و هیچ‌گونه کمبودی نداریم، عنوان کرد: کارکنان تعزیرات حکومتی با همکاری بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف به صورت مستمر در بازار حضور دارند و به تخلفات احصا شده به صورت جدی، قاطع و قانونمند برخورد می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مراکز عرضه لوازم‌التحریر، کیف و کفش، البسه مدارس و شهریه مدارس غیر انتفاعی به صورت روزانه رصد می‌شود و در این زمینه تاکنون پرونده‌های تشکیل و بدون مماشات و مصلحت اندیشی اعمال قانون خواهد شد.

لقمانی خاطرنشان کرد: از ابتدای شهریورماه امسال تاکنون بیش از ۶۵ گروه گشت داشته‌ایم که ۴۱۰ مورد بازرسی انجام و ۲۸۴ پرونده تشکیل شد که در مجموع متخلفان به پرداخت یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند.

وی با تاکید بر رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان ممکن، بیان کرد: تکریم ارباب رجوع، ارشاد و راهنمایی‌های قانونی توسط تمامی کارکنان تعزیرات حکومتی استان امری لازم بوده و در این زمینه هیچ قصوری از کارکنان تعزیرات حکومتی پذیرفتنی نیست.

لقمانی تقویت نظارت بر بازار و کاهش تخلفات را جزو اولویت‌ها دانست و افزود: بازرسان تعزیرات حکومتی به جد دغدغه نظارت بر بازار، کاهش تورم، فساد و تخلفات اقتصادی را دارند و در این زمینه برای تحقق این دغدغه‌ها از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.