تاریخ انتشار:۱۵:۲۵ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
امام جمعه یاسوج:
عصر دنا: امام جمعه یاسوج گفت: ملت ایران در برهه های مختلف شاخ استکبار را شکستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مهر: آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه یاسوج، افزود: امروز آمریکا، انگلیس و جبهه استکبار شکست خورده و زمین گیر شدند.

وی با بیان اینکه آمریکا دچار افول و مرگ شده است، تصریح کرد: آمریکا امروز دیگر برای جهان اهمیتی ندارد.

حسینی با اشاره به دوران دفاع مقدس، گفت: دشمن با تمام توان در دوران دفاع مقدس به میدان آمد و در کنار آن با تکیه بر ظرفیت گروه‌های ضد انقلاب، تجزیه طلب و منافقین قصد داشتند انقلاب ما را در نطفه خفه کنند.

حسینی با بیان اینکه به برکت مقاومت مردم، خون شهدا و ایثارگران نقشه شوم دشمنان شکست خورد تصریح کرد: امروز ملت ما با اقتدار راه انقلاب را ادامه می‌دهند.

وی افزود: پیروزی ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس برای ما به مثابه یک تاریخ است.

امام جمعه یاسوج گفت: کشوری که در دوران دفاع مقدس به لحاظ تجهیزاتی چیزی نداشت، امروز موشک‌های پیشرفته‌ای دارد که می‌تواند دشمن را در مناطق خودش شخم بزند.

حسینی با تاکید بر اینکه مردم ما در صحنه بودند و خداوند به آنها عزت داد بیان کرد: پیش از پیروزی انقلاب تمام مسئولان دست نشانده بیگانگان بودند، اما امروز با اقتدار به دهن دشمنان می‌زنیم.

حسینی با اشاره به رشادت مردم استان در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: آن زمان نان بلوط می‌خوردیم و با برنو مقابل دشمن ایستادیم و جنگیدیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین