تاریخ انتشار:۱۵:۲۳ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز شاهد اضمحلال رژیم صهیونیستی و آمریکا هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مهر: سردار حمید خرم دل پیش از ظهر جمعه در رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر یاسوج برگزار شد، افزود: امروز شاهد اضمحلال و افول رژیم صهیونیستی و آمریکا هستیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با وجود همه فشارها، تخریب‌ها، تهدیدات و دشمنی‌ها در زمره امن‌ترین کشورهای دنیا قرار دارد، اظهار کرد: یکی از دلایل حسادت‌هایی که به کشور ما می‌شود، همین امنیت پایدار است.

خرم دل تصریح کرد: امروز تمام دشمنی‌ها بر علیه کشور به شکست انجامیده و بیش از گذشته قدرتمند هستیم.

فرمانده سپاه فتح استان به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: نیروهای مسلح ایمن ساز هستند و امنیت را برقرار می‌کنند.

وی افزود: نیروهای مسلح جزو نوامیس حتمی هر جامعه‌ای هستند و بدون وجود آنها یک جامعه سرپا نمی‌ماند.

خرم دل به نقش آفرینی فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و ابراز داشت: دوران دفاع مقدس یادآور حماسه آفرینی‌ها، رشادت‌ها و استقامت مردم ما در طول ۸ سال است.

خرم دل تصریح کرد: در طول دوران دفاع مقدس منظومه‌ای از رشادت‌ها و حماسه آفرین‌ها رقم خورد و تمام اقشار در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین