تاریخ انتشار:۲۱:۱۱ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: امسال ۲۴۳ نفر برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان استان پذیرش می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسنعلی عزت خواه روز چهارشنبه در بازدید از روند مصاحبه و گزینش دانشگاه فرهنگیان که در پردیس کوثر و شهید ایزدپناه یاسوج در حال انجام است ،افزود: امسال ۶۴۸ نفر برای مصاحبه و گزینش به این مرکز علمی معرفی شدند که پس از طی این مراحل نتایج نهایی همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری اعلام خواهد شد.
وی با اشاره اینکه در سال تحصیلی جاری ۱۶۲ نفر مرد و ۸۱ نفر زن در دانشگاه فرهنگیان استان پذیرش خواهند شد بیان کرد: روند مصاحبه و گزینش پذیرفته شدگان به مدت ۱۰ روز ادامه دارد که مراحل پایانی را سپری می‌کند.
عزت خواه تاکید کرد: امید می‌رود با طی این روند افرادی علاقمند و توانمند به بدنه آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد اضافه شوند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: در سال تحصیلی جدید قریب به ۷۰۰ دانشجو در رشته‌هایی مانند امور تربیتی، آموزش ابتدایی، آموزش ادبیات فارسی، الهیات و کاردانی آموزش ابتدایی در این مرکز مشغول به تحصیل می‌شوند.
سیدسلیمان حسینی نیک عنوان کرد:۲۴۳ نفر از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان ورودی امسال هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین