تاریخ انتشار:۱۷:۰۰ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: اولین پوستر اعزام به جبهه در کهگیلویه و بویراحمد طی دوران دفاع مقدس رونمایی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، ظهر چهارشنبه و در آئین «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» که همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، پوستر تبلیغات اعزام به جبهه کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس رونمایی شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: بازطراحی و رونمایی اولین پوستر تبلیغات اعزام به جبهه استان محقق شد.

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این پوستر مربوط به سال ۱۳۵۹ و آغاز جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه در آن زمان نصب پوستر بر روی دیواره‌های شهر یاسوج انجام شده بود، تصریح کرد: محتوای آن یک فرد عشایری با لباس محلی عشایر استان است.

خواست خدایی به محتوای متن پوستر اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به تحریم‌های دوران دفاع مقدس «نان بلوط می‌خوریم با برنو می جنگیم» جواب تحریم‌های تمام ابر قدرت‌ها را داد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، انقلاب اسلامی را برگرفته از نهضت عاشورا دانست و بیان کرد: امروز باید در حفظ آرمان‌های شهدا و انقلاب ثابت قدم باشیم.

برچسب ها: رونمایی ، دفاع مقدس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین