تاریخ انتشار:۱۶:۵۸ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره شهدای عملیات های «شمال غرب» کشور در استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سردار حمید خرم دل ظهر چهارشنبه در آئین «جهاد مقاومت از دیروز تا امروز» افزود: حماسه آفرینی رزمندگان استان و تیپ ۴۸ فتح در مناطق شمال غرب محسوس بود.

وی ابراز داشت: در سال جاری یادواره شهدا و تجلیل از رزمندگان این عملیات‌ها برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه فتح استان از بازسازی عملیات «کربلای ۵» توسط تیپ ۴۸ فتح استان طی هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۴۵۰ عنوان برنامه در سراسر استان برای هفته دفاع مقدس پیش بینی شد.

وی افزود: کیفی سازی برنامه‌ها نیز دست در دستور کار قرار گرفته است

خرم دل اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی، یادواره‌های شهدا، شب‌های شیدایی و خاطره گویی دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست.

وی بر تبیین بیش از پیش ظرفیت‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد و گفت: با نگاه به کیفی سازی، برنامه‌های غنی برای هفته دفاع مقدس استان دیده شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین