تاریخ انتشار:۱۶:۵۷ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛
عصر دنا: نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن در تمام عرصه‌ها شکست‌های سختی را متحمل شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مهر: آیت الله سید نصیر حسینی ظهر چهارشنبه در مراسم «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» افزود: امروز شاهد پیشرفت‌های روز افزون جمهوری اسلامی هستیم و دشمن علیرغم بکارگیری تمام قدرت خود در همه عرصه‌ها، شکست‌های سختی را متحمل شد.

وی با بیان اینکه ملت ما در تمام ابعاد و محورهای مختلف آماده است، تصریح کرد: لحظه‌ای از آرمان‌ها و اهداف قرآن، حجاب، اسلام و ولایت فقیه عقب نشینی نمی‌کنیم.

امام جمعه یاسوج فلسفه قیام امام خمینی (ره) و ملت ایران را دفاع از اسلام دانست و ابراز کرد: حکومت پهلوی از بین بردن شعائر دینی و مظاهر اسلامی را دنبال می‌کرد.

وی دوران قبل از انقلاب را مصادف با حاکمیت طاغوت دانست و بیان کرد: طاغوت پهلوی یک حکومت تحمیلی و دست نشانده غرب بر سرزمین ایران بود که افکار استعماری را دنبال می‌کردند.

حسینی با اشاره به اینکه بیداری ملی_ معنوی و فرهنگی دست به کار شدن جبهه ظلمت و شیاطین را به دنبال دارد، عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب، استکبار و استعمار دست به دست هم داده و یک جنگ تمام عیار را بر کشور تحمیل کردند.

وی افزود: به لطف خدا و به برکت ایمان ملت و رهبری، دشمن با وجود بکارگیری تمام توان و تجهیزات شکست خورد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین