تاریخ انتشار:۱۶:۵۳ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزایش ترافیک در معابر شهر یاسوج نگران کننده بوده و متولیان امر باید با آینده نگری به فکر رفع مشکل باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی محمد روستا در نشست شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: مشکلات ترافیکی در مرکز استان رعایت نکردن سرانه پارکینگ در ساخت و سازها و تغییرکاربری آن به کافی‌شاپ است.

وی عنوان کرد: تقاطع گندی‌خوری یکی از نقاط حادثه خیز استان است که قرار شد جلسه‌ای با راهداری، شرکت زیرساخت و پلیس راه برگزار و نسبت به آشکارسازی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و علائم هشدار دهنده اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: کمربندی یاسوج از دیگر نقاط حادثه‌خیز استان است که مقرر شد چند عدد سرعتکاه در این مکان نصب شود و البته چهارخطه کردن این مسیر در دستور کار بوده که تاکنون بخشی تکمیل و بخشی نیز در آستانه آسفالت است.

روستا خاطرنشان کرد: متاسفانه سرعتکاه‌ها در استان به سرعت‌گیر تبدیل شده‌اند که مقرر شد راه و شهرسازی نسبت به اصلاح سرعت گیرها و تبدیل آنها به سرعتکاه با نظر کارشناسی و شابلون استاندارد، اقدام کند.

وی بیان کرد: مصوبات شورای ترافیک باید در مدت زمان یک هفته به دبیرخانه اعلام شود در غیر اینصورت به منزله ترک فعل و سهل‌انگاری مدیر محسوب می‌شود و بدوون شک بدون مماشات اقدام قانونی صورت خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ایستگاه‌های مادوان، مهریان و مزدک در میدان شهدای یاسوج محل تجمع مردم است که باید جابه‌جا شوند و نیازمند برنامه بلندمدت و کوتاه مدت برای ایستگاه‌های مادوان و بلهزار و مناطق سرآبتاوه است.

وی یادآور شد: در شهرستان‌ها باید هر ماه یک جلسه شورای ترافیک برگزار شود و فرمانداری‌ها ملزم به ثبت مصوبات این شورا در سامانه وزارت کشور هستند و برای اجرایی شدن مصوبات باید تمام تلاش خود را داشته باشند، زیرا در این زمینه هیچ قصور و کم کاری پذیرفتنی نیست.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین