تاریخ انتشار:۱۶:۵۲ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در یاسوج با حضور مسئولان استانی و حضور پرشور جوانان آغاز به‌کار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پنجمین رویداد استانی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور 35 تیم در سه بخش پویانمایی، بازی‌های موبایلی و برنامه نویسی اندروید آغاز به‌کار کرد که در پایان چهره برتر سال، چهره شاخص و چهره محبوب در فضای مجازی  بر اساس آیتم‌هایی از جمله بیشترین اثرگذاری افراد به نفع عامه مردم در فضای مجازی و همچنین بر اساس واکنش‌های صفحات ضدانقلاب به این حرکات در فضای مجازی معرفی خواهند شد.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در حسینه ثارالله یاسوج، گفت: دنیای امروز دنیای مجازی است و مجازی همان واقعیتی است که امروز با ان روبرو هستیم و تمام رویدادهای بزرگ امروزه در بستر فضا یمجازی رخ می دهد.

سید علی ملک حسینی افزود: این روزها سالگرد اغتشاشات را داشتیم و می‌دانیم دشمنان تمام فعالیتشان را در همین بستر فضای مجازی انجام می‌دهند و با توجه به اینکه نسل جوان ما حضور بسیار گسترده‌ای در فضای مجازی دارد از این نگاه که دشمنان ما در این بستر حضور دارند این یک تهدید است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این رویدادهای فضای مجازی در سطح استان عنوان کرد: برگزاری این رویدادها تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها بوده و این رویداد فضای مجازی که چندسالی است در سطح استان برگزار می‌شود هر سال با ایدههای جدیدتر و به روزتر برکیفیت آن افزوده می شود.

وی ادامه داد: با این کار افسران جنگ نرم برای میدان مبارزه تربیت می شود که کاری موثر و مفید در بحث مبارزه با عملیات روانی دشمن در بستر فضای مجاز است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: امروز در بازدیدی که که از این رویداد مجازی داشتیم شاهد حضور شرکت کنندگان نسل جوان در این برنامه بدیم و شاخصه بسیار مهم آنها این است که نسل جوان دهه هشتاد و نود هستند یعنی همان کسانی که دشمن امروز برای آنها برنامه دارد.

وی افزود: اینها افسران نرم جمهوری اسلامی هستند که امیدوارم با حمایت های سازمان فضای مجازی و بسیج رسانه زمینه رشد و تقویت آنها فراهم شود تا بتوانند نیازهای نسل جوان را در فضای مجازی پاسخگو باشند.

ملک حسینی عنوان کرد: خوشبختانه در این رویداد اقدامات خوبی به خصوص در بحث بازی های رایانه ای، تولید محتوا و اپلیکیشن ها صورت گرفته است آن هم در استان کهگیلویه و بویراحمد که از لحاظ شاخص های توسعه یافتگی جزو استان های در حال توسعه و کم برخوردار است.

وی با بیان اینه از کسانی که این رویداد را برگزار کردند تشمر می کنم، افزود: در این زمینه نسل جوان ما به روز و کارآمد هستند که می توانند در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشند.

سردار عوض شهابی فر، فرمانده اسبق سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در حاشیه برگزاری پنجمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: به حضور تک تک جوانان انقلابی و فعال استان در عرصه فضای افتخار می‌کنم.

وی با بیان اینکه در این موقعیت حساس دشمنان جمهوری اسلامی از طریق فضای مجازی مشکلاتی را برای ملت ما به وجود آوردند، افزود: جوانان انقلابی و با بصیرت استان در فضای مجازی با روشنگری و آگاه سازی مردم توطئه‌های دشمنان راخنثی کردند.

شهابی‌فر آگاه‌سازی و روشنگری جوانان در عرصه مجازی را مجاهدت دانست و ادامه داد: مجاهدت این جوانان در عرصه فضای مجازی از مجاهدت رزمندگانی که در نبرد با دشمن مسلح می‌جنگند کمتر نیست بلکه اجر و ثواب بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه جنگ واقعی امروز ما در فضای مجازی است، عنوان کرد: با پرورش و تربیت جوانان بصیر در بستر فضای مجازی می‌توانیم اقدامات مثبت و تاثیر گذاری در زمینه افزایش آگاهی و سواد رسانه‌ای انجام دهیم.

شهابی‌فر برگزاری این دره‌های فضای مجازی را امیدوار کننده دانست و گفت: در بازدیدی که امروز از غرفه‌ها داشتیم وضعیت در بحث فضای مجازی در سطح استان خوشبختانه روبه رشد است.

وی با بیان اینکه تعدادی از جونان انقلابی استان در مسابقات گذشته توانستند در بخش‌هایی از فضای مجازی مقام دوم کشوری را کسب کنند، افزود: امیدوارم که امسال در سطح کشور بتوانیم در بخش‌های مختلف مقام برتر را کسب کنیم.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین