تاریخ انتشار:۱۶:۴۹ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ مهر ماه سال ۱۴۰۲ دریافت کرده اند به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ مراجعه کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

معاون نظام وظیفه استان گفت: مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ مهر ماه سال ۱۴۰۲ دریافت کرده اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.
شریعتی افزود: این دسته از مشمولان می‌بایست روز دوشنبه سوم مهر ماه سال ۱۴۰۲ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
وی ادامه داد: مشمولان اعزامی می‌بایست برگه واکسن مننژیت و دوگانه و اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.
معاون نظام وظیفه استان گفت: حضور نیافتن به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین