تاریخ انتشار:۱۶:۴۷ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: کهگیلویه وبویراحمد گفت: واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری فعال ۷ ممیز ۵ دهم درصد از کل مطالبات بانک‌ها را باید پرداخت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا؛ محسن ضامن فر در نشست اضطراری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که به بررسی درخواست واحد‌های تولیدی متقاضی استفاده از بخش‌نامه ۷ ممیز ۵ دهم درصدی امهال بانک مرکزی اختصاص داده شد، اظهار داشت: پایان شهریورماه امسال آخرین فرصت واحد‌های تولیدی و صنعتی برای استفاده از بخش‌نامه امهال بانک مرکزی اعلام شد
وی با اشاره به اینکه این کارگروه مهمترین کارگروه برای پیشگیری و رسیدگی به موانع و مشکلات بخش تولید و حوزه سرمایه‌گذاری است، افزود: حوزه اقتصادی استان در جهت رفع موانع تولید گام‌های اساسی برداشته است و تولیدکنندگان و سرمایه‌گذارانی که مراجعه می‌کنند خارج از رویه معمول و بدون طرح در کارگروه تخصصی پیگیری و رسیدگی می‌کنیم.
ضامن‌فر بیان کرد: جلسات ستاد تسهیل مشکلات زیادی در حوزه تولید را برطرف کرده است و حوزه اقتصادی استان این آمادگی را دارد که در هفته دوبار جلسات این کارگروه را برگزار کند، حتی این آمادگی وجود دارد که جلسات تخصصی در سطح شهرستان‌ها برگزار شود.
مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری با بیان اینکه یکی از اولویت‌های استان طرح‌های سردخانه‌ای است و مورد حمایت استان هستند، افزود: عملکرد برخی بانک‌ها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در راستای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی ستودنی است و امیدواریم سیستم بانکی تا جایی که قانون اجازه داده در جهت رونق بخش تولید همکاری کنند.
وی بیان کرد: برخی واحد‌ها علاوه بر اینکه تولیدات خوبی دارند محصولات آن‌ها صادر می‌شود که بخش اقتصادی استانداری برای افزایش صادرات باید موانع و مشکلات پیش رو این واحد‌ها را رفع کند و اجازه ندهد دچار رکود شوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین