تاریخ انتشار:۱۶:۳۴ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: همایش تجدید میثاق با ولایت حضور پُر شور کارکنان صنعت نفت گچساران در شهر دوگنبدان برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، همایشی با عنوان تجدید میثاق کارکنان صنعت نفت گچساران با ولایت با حضور حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز، نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) و افول آمریکا و پژوهشگر حوزه دین برگزار شد.
در این همایش مدیران، کارکنان و کارگران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با هدف محکومیت آشوب‌های اخیر و همچنین تجدید میثاق با ولایت گرد هم آمدند.
در این همایش با اهدای لوح از غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برای تلاش در ساخت موکب شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد در مرز شلمچه تقدیر شد.
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران وظیفه استخراج و بهره برداری از ۱۸ میدان نفتی را بر عهده دارد که بخش زیادی از آن مربوط به میدان نفتی گچساران است.
شرکت نفت و گاز گچساران دومین تولیدکننده نفت خام صادراتی در کشور است و تأسیسات نفتی این شرکت در گستره چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر و فارس قرار دارد.

برچسب ها: همایش
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین