تاریخ انتشار:۱۶:۵۳ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: کارخانه آرد و نشاسته یاسوج که در حال حاضر با ظرفیت ۵۶ درصد فعالیت دارد تا دو ماه آینده به ظرفیت ۱۰۰ درصدی می رسد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیر عامل هلدینگ شرکت سرمایه گذاری کشاورزی سازمان اقتصادی کوثر در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: سازمان اقتصادی کوثر قرار است در چهار مرحله کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز را به مدار تولید برگرداند.
ابراهیم غلامی افزود: قرار است در مرحله اول کارخانه آرد تا دوماه آینده از ظرفیت ۵۶ درصد به ظرفیت ۱۰۰ درصد برسد همچنین در مرحله های دوم، سوم و چهارم هم واحد‌های نشاسته، گلوکز و درنهایت خوراک دام وارد چرخه تولید شوند که پیش بینی می شود این مرحله تا ۱۸ ماه تکمیل شود.
وی ادامه داد: با تکمیل کارخانه آرد و نشاسته یاسوج برای بیش از ۳۰۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می شود.
در این جلسه همچنین نماینده ولی فقیه در استان هم گفت: با توجه به وضعیت استان از لحاظ بیکاری، رونق این کارخانه به توسعه استان کمک شایانی می کند.
آیت الله حسینی افزود: در شرایط فعلی اگر دولت بخواهد چنین کارخانه‌ای احداث کند هزاران میلیارد تومان اعتبار نیاز است؛ بنابراین احیا و رونق این کارخانه بزرگ تا حد زیادی از هدر رفت بیت المال جلوگیری می‌کند.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این جلسه گفت: امیدواریم هر چهار خط تولید کارخانه راه اندازی شود و به همراه افزایش درآمد استانی، اشتغال هم بهبود یابد.
عسکری ادامه داد: ظرفیت تولید این کارخانه ۳۰۰ تن در شبانه روز بوده و در زمینی به مساحت یک هکتار در ورودی جاده سروک واقع شده است.
مواد اولیه این کارخانه به علت قرار گرفتن در نزدیکی سیلوی ذخیره گندم یاسوج، به راحتی و بدون هزینه زیاد برای حمل و نقل تامین می شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین