تاریخ انتشار:۱۶:۵۲ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تشکیل کارگروه ویژه، ساخت و ساز‌های غیرقانونی و خارج از حریم در یاسوج ساماندهی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی محمد روستا افزود: بر اساس قانون، خدمات رسانی به افرادی که خارج از حریم در مناطق تل خسرو، بلهزار، سرآبتاوه، مادوان و دیگر مناطق ساخت و ساز انجام داده اند تخلف است.
وی گفت: با برنامه ریزی و همکاری همه نهاد‌ها در تشکیل کارگروه ویژه برای رفع مشکل این افراد، اقدامات قانونی لازم انجام خواهد شد.
روستا تصریح کرد: مشکلات این افراد در حیطه وظایف به شهرداری یاسوج است که در کمیسیون‌های مربوطه هنوز منجر به رای نشده است که با استفاده از طرح جامع شهر یاسوج تعیین تکلیف خواهد شد.
وی بر رعایت قوانین طرح‌های تفضیلی شهری از سوی افراد در ساخت و ساز تاکید کرد و گفت: افراد می‌توانند از ظرفیت‌های مراجع قانونی از جمله نظام مهندسی یا شرکت‌های مشاور که ضوابط شهرداری و شهرسازی را رعایت می‌کنند استفاده کنند.
روستا اضافه کرد: برای جلوگیری از این مشکلات تعاونی‌های مسکن در مناطق حاشیه شهر‌ها ملزم به رعایت سرانه خدمات عمومی در ساخت و ساز خواهند شد.
وی تصریح کرد: تعاونی‌های مسکن باید همانند طرح نهضت ملی مسکن در فروش زمین‌های شهری ایجاد فضای آموزشی، مذهبی، ورزشی و فضای سبز را برای خریداران مشخص کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین