تاریخ انتشار:۱۶:۴۷ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیر عامل شرکت نفت کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل برای تأمین سوخت زمستانی در بخش‌های مختلف استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از روستای منطقه سخت گذر رودریش از توابع بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه با تاکید بر تأمین و توزیع به موقع سوخت افزود: سوخت مورد نیاز استان به‌ویژه مناطق سخت‌گذر و بدون گاز طبیعی به حد کافی ذخیره‌سازی شده است.
سالار خشایی افزود: برای سوخت‌رسانی زمستانی تا دورافتاده‌ترین نقاط استان آمادگی کامل را داریم و خوشبختانه هیچ‌گونه جای نگرانی و کمبود سوختی وجود ندارد.
وی تأکید کرد: تأمین سوخت مورد نیاز استان به همت کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت، شرکت‌ها و رانندگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی، عاملان فروش روستایی و عشایری در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه سوخت مورد نیاز پیش از آغاز فصل سرما و بارندگی آغاز شده و در حال ارسال و ذخیره سازی است گفت: باتوجه به شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی استان، تأمین و توزیع سوخت مناطق سخت‌گذر، مرزی و سردسیر استان از اولویت‌های اصلی این شرکت است.
خشایی افزود: سازمان‌های تعاون روستایی و امور عشایری مسئولیت درخواست و توزیع فرآورده را در مناطق سخت گذر بر عهده دارند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین