تاریخ انتشار:۱۷:۴۶ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: فرمانده انتظامی گچساران گفت: ۱۰۱ کیلوگرم انوع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان کشف شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ارسلان خادمیان افزود: این میزان مواد مخدر امسال با اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر در نقاط مختلف این شهرستان کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه ۱۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: در این زمینه ماموران انتظامی امسال ۱۷۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر را در این شهرستان دستگیر کردند. از این تعداد افراد دستگیر شده ۹۸ نفر خرده فروش، ۷۴ نفر معتاد متجاهر و هفت نفر نیز قاچاقچی مواد مخدر بود.

فرمانده انتظامی گچساران گفت: در مدت مشابه سال گذشته ۱۶۱ نفر قاچاقچی مواد مخدر، خرده فروش، معتاد متجاهر، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر در گچساران دستگیر شدند.

خادمیان اظهار کرد: همچنین در این مدت ۳۹ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل داده شد.

وی با بیان اینکه مبارزه بی امان با قاچاقچیان وخرده فروشان مواد مخدر بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان گچساران قرار دارد گفت: از شهروندان گچسارانی درخواست‌ می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارسلان خادمیان
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین