تاریخ انتشار:۱۳:۵۵ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش‌های پاییزی امسال بیشتر از نرمال و زودتر از موعد پیش بینی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی محمد روستا در نشست ستاد بحران استان افزود: از هم اکنون باید برنامه ریزی لازم برای اقدامات پیشگیرانه حوادث غیرمترقبه به خصوص بارش‌های سیل آسا در استان تدبیر شود.

وی اظهارکرد: طبق اعلام اداره کل هواشناسی بارش‌های پاییزی امسال بیشتر از نرمال و زودتر از موعد پیش بینی شده و اواسط آبان ماه هم شروع می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به کوهستانی بودن استان می‌طلبد دستگاه‌های عضو ستاد بحران از جمله راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر، اورژانس و سایر دستگاه‌ها با آغاز فصل سرما علاوه بر پیشگیری‌های لازم در آماده باشد کامل باشند تا در زمان بارش‌ها غافلگیر نشویم.

روستا تصریح کرد: با توجه به اینکه اغلب جاده‌های استان روستایی است و با اولین بارش مسدود می‌شوند، تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به مردمی در مناطق روستایی اندیشیده شود تا با مشکلی مواجه نشوند.

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها بخصوص صدا و سیمای مرکز استان، آخرین وضعیت جوی استان و زمان بارش‌ها اطلاع رسانی شود تا مردم از حضور در مکان‌های پر حادثه که زمینه ساز تلفات و حوادث ناگوار است اجتناب کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خسارت سیل مانسون پارسال اشاره و عنوان کرد: سیل سال گذشته بیشترین خسارت را به بخش کشاورزی و راه‌های روستایی وارد کرد.

روستا بیان کرد: در همین زمینه پنج هزار و ۲۰۰ پرونده خسارتی تشکیل شد که از این تعداد سه هزار و  ۳۲۶ پرونده با اعتبار ۲۴۶ میلیارد تومان به بانک‌های استان ارسال شد.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین