تاریخ انتشار:۱۳:۵۲ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان انتخاباتی گفت: ایجاد شرایط کاملاً امن برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، اولویت اصلی دستگاه قضای استان است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محبوب افراسیاب در دومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم انتخاباتی در دادگستری یاسوج گفت: هر یک از نامزد‌ها در صورتی که جرمی مرتکب شود دستگاه قضا با متخلف برخورد خواهد کرد.

افراسیاب افزود: در صورتی که افراد به امید و وعده نامزد دچار هر گونه تخلفی شوند بر اساس وظیفه با این افراد نیز برخورد قضایی لازم می‌شود.

وی گفت: برقراری عدالت برای صیانت از حق و حقوق مردم نیز به جد از سوی دستگاه قضا دنبال می‌شود.

افراسیاب بر رصد تخلفات انتخاباتی از سوی نهاد‌های امنیتی تاکید کرد و گفت: به تخلفات انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان در همه برهه‌های انقلاب و جمهوری اسلامی بدنبال نا امید کردن مردم هستند، افزود: سلب اعتماد مردم از سوی دشمنان به جد دنبال می‌شود و اگر کسی رعایت نکند با دشمن همدست خواهد بود.

افراسیاب ضمن توصیه به نامزد‌ها به رعایت تقوای سیاسی و اخلاق سیاسی عنوان کرد: با تخریب رقیب کسی موفق نخواهد شد و در نتیجه، مقررات قانونی در انتخابات برقرار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: محبوب افراسیاب
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین