تاریخ انتشار:۱۳:۴۷ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: این شرکت امسال بیش از ۱۰۰میلیارد ریال در ساخت انواع قطعه صرفه جویی داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

غلامرضا کمالی گفت: کارگاه مرکزی این شرکت نقش مهمی در عرصه نوآوری مرتبط با قطعات مهندسی معکوس و همچنین ساخت و تولید قطعات ارجاعی از واحد‌های مختلف عملیاتی و بازسازی داشته است.

وی افزود: بیش از هشت هزار قطعه از سوی متخصصان این شرکت در قالب هزار و ۱۰۰ درخواست تعمیر، ترمیم، ساخت و سرویس شد.

کمالی عنوان کرد: تراشکاری ۱۵۰عدد ایمپلر با حلقه‌های فرسایشی و قطعات دیگر پمپ ها، تعمیر ۸۰دستگاه رگلاتور مربوط کمپرسور‌های بینک، ساخت ۱۰ عدد کوپلینگ تلمبه خانه آبرسانی خیرآباد، تعمیر ۶۰ دستگاه بال ولو بخش‌های مختلف، تعمیر و تنظیم مجدد ۱۲۵دستگاه شیر تخلیه فشار، ساخت بیس پلیت الکتروپمپ‌های جدید۷۰ عدد، تعمیر و ترمیم ۳۰ دستگاه خشک کننده هوا ابزار دقیق، ساخت۱۴۰ عدد صفحه کاهنده استیل چاه‌های گازی از مهمترین اقدامات انجام شده در این شهرستان است.

وی گفت: ساخت ۷۵۰عدد فلنج در سایز‌های مختلف برای واحد‌ها و تعمیر و ترمیم ۸۰ عدد گیربکس شیر‌ها و ساخت ۷۰ عددانواع قطعات تپانچه‌های آتش زای اداره حراست، ساخت۱۴۰عدد کلمپ نشت بندی خطوط نفت در سایز‌های مختلف، تعمیر و ترمیم قطعات مختلف شیر‌ها به تعداد ۱۶۰ قطعه، جوشکاری و تعمیر کپ الکتروموتور‌های برق ۹۰ عدد و ساخت فیلتر‌های ورودی کمپرسور‌های گاز ۶۰عدد از دیگر اقدامات ان شرکت در سالجاری است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: هزار میلیارد ریال طرح عام المنفعه امسال اجرا گردید.

کمالی با اشاره به اینکه تأسیسات نفتی این شرکت در گستره چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر و فارس قرار دارد، بیان کرد: هزار و ۲۰ میلیارد ریال طرح عام المنفعه از سوی وزارت نفت در روستا‌ها، مناطق محروم و کمتر توسعه یافته برخی از شهرستان‌های این استان‌ها اجرا شد.

وی افزود: هزار و ۸۰۰ مورد درخواست در زمینه‌های مختلف از سوی فرمانداران این استان‌ها امسال به این شرکت ارائه شد که پس از بررسی میدانی از سوی این شرکت در قالب طرح عام المنفعه خدمات مورد نیاز ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین