تاریخ انتشار:۱۴:۰۱ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای انتقال بیماران از مناطق سخت گذر استان به بالگرد نیاز داریم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

کاظم فلاحی دوست گفت: چند روز پیش برای انتقال یک مصدوم در ارتفاعات پیرهادی شهرستان باشت که از سخت گذرترین محور‌های کوهستانی در این شهرستان به شمار می‌رود به دلیل عدم بالگرد مجبور شدیم از الاغ جهت انتقال این مصدوم استفاده کنیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۵۰ نفر از نیرو‌های مردمی و امدادگر جمعیت هلال احمر برای نجات جان این مصدوم به ارتفاعات اعزام شدند، اما بخاطر موقعیت منطقه، کوهستانی و سخت گذر بودن، کاری از دستشان بر نمی‌آمد و نیاز به بالگرد بود.
فلاحی دوست افزود: نیرو‌های هلال احمر و مردمی حتی الاغ را هم به سختی و مشقت به محل سقوط فرد مصدوم رساندند. مصدوم درد شدیدی داشت و احتمال اینکه خونریزی داخلی کرده باشد نیز وجود داشت و باید هر چه سریع‌تر به مراکز درمانی منتقل می‌شد.
وی با بیان اینکه از استان‌های همجوار درخواست بالگرد کردیم که به منطقه اعزام نشد، خاطرنشان کرد: در برخی استان‌ها که شرایط استان ما را ندارند، هفت یا هشت بالگرد امدادی وجود دارد، اما کهگیلویه و بویراحمد فاقد بالگرد است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه بالگرد اورژانس هوایی استان حدود سه ماه پیش در حین ماموریت سقوط کرد و هنوز هیچ بالگرد جایگزینی به استان نفرستاده‌اند.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین