کد خبر: ۲۱۰۰۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۲۰:۱۳ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد؛
عصر دنا: بر اساس اطلاعیه ای، سازمان اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، ۱۵ عنصر شبکه سازمان یافته ساخت بمب دست ساز را که دیشب قصد ایجاد نا امنی از پیش تعیین شده را داشتند با اشراف اطلاعاتی دقیق و به موقع شناسایی و دستگیر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، براساس اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه فتح استان، این شبکه سازمان یافته که بدنبال خرابکاری، ایجاد نا امنی در مراکز نظامی، انتظامی و نقاطی در استان بودند، شناسایی و با اقدامات به موقع و فنی دستگیر شدند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: همزمان با فضا سازی معاندان برای ایجاد آشوب در سالروز اغتشاشات پارسال، ۶ عنصر اصلی و ۹ نفر مرتبط با این شبکه سازمان یافته خرابکاری برای نا امن جلوه دادن استان و اغتشاش آفرینی در روز‌های آتی برنامه ریزی کرده بودند که پس از شناسایی با مجوز مقام قضایی همه این عوامل حین تست این مواد منفجره با حکم مقام قضایی بازداشت و روانه زندان شدند. تعدادی از عناصر دستگیر شده از فعالان اغتشاشات پارسال و دارای سوء سابقه نیز هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
اطلاعاط سپاه اگه راست میگه به مدیران ضدنظام ضربه بزنه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
درود بر سپاه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
دروووووغ
مهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
سلام خدمت برادران سپاه
بخدا قسم اثر تخریبی مدیرانی که هیچ تعلق خاطری به انقلاب ندارند به مراتب بیشتر از این ده پانزده جوان بخت برگشته است. مدیرانی که حتی اگر انقلاب عوض شود حاشیه ی امن دارند
یه نگاهی به شرکت گاز کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
سلام به مهرعزیزوبزرگوار،اگرمهری پرکار باشد،بنده مدافع جناب آقای بهادران عزیزوبزرگوار نیستم که در فلان شرکت یااداره،چندنفربنام وفامیل مشخص کارمیکنند از دیدگاه تنگ نظرانه وبی نظرانه وشایدمحسودانه وشایدهای دیگرعزیزوبزرگوار مهرآیا فقط در فلان اداراه وشرکت دولتی و خصوصی استخدام چندنفرهم فامیلی بدون دادگاه مجرم شناخته شده است و متاسفانه تفاوتی ندارد بادیگران که باهم فامیلی وغیر هم فامیلی که بعضاً برادرتنی هستند اماباترفند وارد شده‌اند چراوچراوچرا... عزیز وبزرگوار چرایکی دونفرا فلان طایفه و ایل مشخص مورد شماتت وکین ولعن ونفرین نامستحق هستندو چرااین امراض خانمان‌سوز دست ازایل وتباروطایفه قبیله وشهرستان وشهرواستان ومملکت مابرنمیدارد مرضهای گوناگون گریبان ملت و دولت ومملکت ماراگرفته..خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار......،؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!درودوبدرود مانا باشید عزت مزید....
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین