تاریخ انتشار:۱۴:۰۴ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سی و یکم شهریور آخرین مهلت جذب اعتبارات است، گفت: هیچ اعتباری از استان برگشت داده نمی‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید علی احمدزاده در نشست پیگیری جذب اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۱ گفت: پایان شهریور آخرین مهلت جذب اعتبارات سال ۱۴۰۱ است و هیچ اعتباری نباید از استان برگشت داده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای جذب اعتبارات برخی پروژه‌‌ها موانع قانونی وجود داشت که باید رفع می‌کردیم به همین دلیل این جلسه برگزار و ورود کردیم که اختلافات بین دستگاه‌ها رفع و مشکلات حل شود.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای جذب اعتبارات سال ۱۴۰۱ انجام و اعتبارات به صورت ۱۰۰ درصدی جذب می‌شوند، گفت: نگران عدم جذب اعتبارات هیچ دستگاهی نیستیم و همه دستگاه‌ها اعتبارات عمرانی را جذب می‌کنند.

وی بیان کرد: دستگاه‌ها هفته آینده هم فرصت دارند اعتبارات را جذب کنند که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بر نحوه جذب اعتبارات دستگاه‌ها و جلوگیری از برگشت یک ریال اعتبار نظارت می‌کند.

احمدزاده تاکید کرد: استان در شرایط جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات است و هیچ اعتباری از استان برگشت نمی‌خورد.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشاره و عنوان کرد: ساخت مسکن اولویت دولت سیزدهم در تمام مناطق کشور است و برنامه اول مدیران استانی است.

وی بیان کرد: ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد در سفر دور دوم دولت به استان تعهد شد که دستگاه‌ها نهایت همکاری را با سرمایه‌گذار این پروژه عظیم انجام دهند تا هر چه سریعتر وارد فاز اجرایی شود.

استاندار بیان کرد: در صدد محرومیت‌زدایی از چهره روستاها و شهرهای کهگیلویه و بویراحمد با همکاری دفتر محرومیت‌زدایی کشور هستیم.

استاندار در خصوص آخرین وضعیت ساخت پل در رودسمه و پل روستای شهید طیب گفت: مردم این مناطق در فصل زمستان برای عبور از رودخانه دچار مشکلاتی می‌شوند لذا عملیات ساخت پل‌ها تا قبل از زمستان امسال به اتمام برسد و آماده بهره‌برداری شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بازدید از آخرین روند احداث این پروژه‌ها و همچنین چند پروژه دیگر در سایر شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین