کد خبر: ۲۰۹۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۲۸ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد از بازسازی عملیات کربلای پنج در هفته دفاع مقدس خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان از اجرای برنامه شب‌های شیدایی با همکاری صدا و سیمای مرکز استان خبر داد و گفت: عملیات کربلای پنج در دهکده دفاع مقدس بازسازی می‌شود.
سردار حسن حکمتیان‌ همچنین از برگزاری رژه خودرویی در آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: برای مرکز استان و یکی از شهرستان‌ها، رژه خودرویی پیش‌بینی شده است.
وی بیان کرد: تیپ ۴۸ فتح یک هزار و ۵۲۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد که یادواره شهدای تیپ در هفته دفاع مقدس برگزار و از همسران و مادران شهدا تجلیل می‌شود.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان گفت: ۱۵۰ نفر از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این هفته تجلیل می شوند.
سردار حکمتیان افزود: عملیات کربلای پنج یکی از صحنه های رشادت، جانفشانی و ایثارگری شهدا، ایثارگران و رزمندگان اسلام در دفاع از تمامیت ارضی کشور برابر دشمن متجاوز بعثی بود.
وی ادامه داد: در عملیات کربلای پنج در فاصله ۳۰ کیلومتر، ۳۰ هزار نفر از نیروهای مسلح و بسیجی کشورمان به شهادت رسید و یا جانباز شدند ولی قاطعانه در برابر دشمن متجاوز ایستادند و نگذاشتند که متجاوزان به اهداف خصمانه خود دست یابند.
نصیری بیان کرد: همه امکانات موجود دستگاههای اجرایی و تجهیزات موتوری، فرهنگی و آموزشی و غیره باید برای برگزاری هر چه باشکوهتر بازسازی عملیات کربلای پنج در کهگیلویه و بویراحمد بسیج شوند و به میدان بیایند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
عملیات بیت المقدس 2 ...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین