تاریخ انتشار:۱۳:۲۳ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: آیین اختتامیه‌ی ششمین سوگواره‌ی منطقه‌ای شعر عاشورایی (مشک تشنه) و نخستین سوگواره‌ی عکاسی با موبایل (جلوه‌های عاشورایی) در شهرستان کهگیلویه برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عبدالکریم عبودی خبر از برگزاری آیین اختتامیه‌ی ششمین سوگواره‌ی شعر عاشورایی مشک تشنه و نخستین سوگواره‌ی عکاسی با موبایل (جلوه‌های عاشورایی) در شهرستان کهگیلویه را داد و گفت: در سوگواره مشک تشنه، شاعران استان‌های اصفهان، بوشهر، چهارمحال بختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های فارسی (کلاسیک و سپید) و بومی به رقابت پرداختند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه بیان کرد: همزمان، اختتامیه‌ی نخستین سوگواره‌ی شهرستانی عکاسی با موبایل (جلوه‌های عاشورایی) که با گستره‌ی شهرستانی بود، نیز برگزار خواهد شد.
عبودی در ادامه افزود: تعداد ۵۱۲ اثر به دبیرخانه سوگواره‌ی شعر مشک تشنه و ۲۰۱ اثر به دبیرخانه سوگواره‌ی عکاسی، ارسال شد.
در پایان رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه، ضمن تشکر از همه عوامل و کسانی که برای برگزاری این دو آیین همکاری کردند؛ یاد آوری کرد: این سوگواره‌ها در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ (چهارشنبه) ساعت ۱۶ در محل مجتمع فرهنگی هنری شماره یک دهدشت، با حضور برگزیدگان، شاعران، عکاسان، مردم فهیم و شریف کهگیلویه و مسؤولین شهرستانی و استانی، برگزار خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین