کد خبر: ۲۰۹۷۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۴۳ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: امین پایدار، داماد مهدی روشنفکر مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد از سمت خود استعفا داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در متن استعفای امین پایدار که به بعضی از مشکلات و حواشی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرده، آمده است؛ به اطلاع آحاد مردم عزیز و شریف شهرستان بویراحمد و همکاران خدوم خود در مجموعه پرتلاش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد، شورای ترافیک شهرستان می‌رسانم، با عنایت به اینکه این حقیر بمدت سه سال علی رغم بی‌مهری‌هایی که در حق نیرو‌های معتقد به دولت آیت الله رئیسی و انقلاب در مجموعه اداره انجام شد و می‌شود؛

به عنوان مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد توفیق خدمت داشتم و اکنون با توجه به نسبت اینجانب با نماینده محترم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و پرهیز از هرگونه شائبه‌ی کار سیاسی و انتخاباتی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز، و تحت الشعاعِ سیاسی و انتخاباتی قرار نگرفتن خدمات دولت انقلابی سیزدهم، از سمت خود به عنوان مدیر راهداری شهرستان بویراحمد استعفاء داده و در هرجایی که سازمان ملزم کند به عنوان یک راهدار؛ تمام قد و با افتخار در خدمت صادقانه به هم استانی‌های عزیز کوتاهی نخواهم کرد.
در وقت مقتضی شمه‌ای از گزارش عملکرد خود و مجموعه راهداری شهرستان و بی‌مهری‌های که به نیرو‌های ارزشی و اهل فن در این اداره مهم و راهبردی شده و می‌شود و مشکلات مبتلابه تجهیزات و ماشین آلات راهداری شهرستان، روند لاک پشتی و کُند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها بخصوص طی شش ماه اخیر، کارشکنی‌ها و... را از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم خواهم رساند.

امیدوارم "وزیر انقلابی راه و شهرسازی" در خصوص سازمان راهبردی راهداری و امور حمل و نقل کشور از «صدر تا ذیل» آن در استانی که عمده مشکلات آن در حوزه راهداری لاینحل مانده است؛ تدبیری انقلابی اتخاذ نمایند تا نیرو‌های معتقد به حضرت آیت الله رئیسی و متعهد به تمدن‌سازی انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم بتوانند نقش آفرینی مؤثری نمایند، چرا که تا جاییکه حقیر مطلع هستم تحول مطلوبی تاکنون در سازمان راهداری کشور و استان اتفاق نیافتاده است و اغلب بچه‌های زحمت کشیده جریان انقلاب از عملکرد این سازمان رضایت خوبی ندارند.
بدون شک کار کردن در چنین فضایی خواه ناخواه با کم و کاستی‌های فراوانی همراه بوده است که در همین جا حسب همین مرقومه از عموم مردم عذرخواهی می‌کنم و در پایان وظیفه خود می‌دانم از همراهی، حمایت و راهنمایی بی‌دریغ ائمه محترم و معزز جمعه شهرستان، فرمانداران محترم فعلی، سابق و اسبق شهرستان، دادستانی عموم و انقلاب مرکز استان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تیپ ۴۸فتح استان، پلیس راه و راهور استان، بخشداران چهارگانه شهرستان، شورای محترم اداری و همچنین شورای ترافیک شهرستان، دهیاران محترم شهرستان، اصحاب محترم رسانه، همکاران شریف و سختکوش خودم در خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و علی الخصوص مردم عزیز و شریف شهرستان و استان و همچنین پرچمداران انقلاب و اسلام؛ خانواده‌های جلیل القدر شهدا، جانبازان و ایثارگران کمال قدردانی و طلب حلالیت می‌نمایم.
"فَاصْبِرْ إِنَّ الْعَاقِبَةَ لِلْمُتَّقِینَ"
امین پایدار
مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد
۱۴۰۲/۶/۱۸

استعفای داماد مهدی روشنفکر از راهداری شهرستان بویراحمد!

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
مطلع
|
Germany
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
آخه کارشناس برق کجا و مدیریت راهداری کجا . بدون یک روز سابقه کار حکم برات زدن . حالا هم پیش گرفتی پس نیفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
الان که دانی دیگه به نفس نفس افتادی
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
نمیدونم ایشون کارش خوب بوده یانه اما قسمتی از حرفاش درسته واقعا
باید بگیم دولت به اسم رییسی وبه کام روحانی
مرد تامرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
لعنت خدا بر تفکرات شما و امثال روشنفکر که این استان رو به ذلت و نابودی کشیدید
ووو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
ما مردم استان نخوایم روشنفکر رو ببینیم باید چکار گنیم
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
روشنفکر فقط دنبال انتصاب فامیل و هم طایفه های خودش بود از اول ، عمر سیاسی روشنفکر کم سیاست دان ،تمام شده
Aaaaa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
فرار رو به جلو، مثلا میخواد بگه روشنفکر لابی نکرده برا انتصاب و استخدام من،، آخه کارشناسی برق چه ربطی به راهداری داره ،اونم مدیر راهداری ،مردم رو بیشعور فرض نکنید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین