تاریخ انتشار:۰۷:۲۴ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: صادق ستاری‌فرد دوباره به معاونت تربیت‌بدنی و سلامت برگشت تا برنامه‌های تحول‌آفرینش در این معاونت را آغاز کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رضامراد صحرایی نهم خرداد ۱۴۰۲ سکاندار دستگاه تعلیم و تربیت شد. از آن روز تاکنون معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش که پیش از این هم رئیسی نداشت، همچنان بدون رئیس باقی مانده بود. همچنین وزیر آموزش و پرورش تاکنون دست به ترکیب معاونت‌ها نزده بود.
اما امروز، وزیر آموزش و پرورش، در جلسه شورای معاونین وزارتخانه، علی فرهادی را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش جایگزین صادق ستاری‌فرد معرفی کرد.
فرهادی تجربه‌های مدیریتی مختلفی در وزارت آموزش و پرورش دارد و کار خود را با دبیری در دستگاه تعلیم و تربیت آغاز کرده است و استاد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی نیز هست.
صادق ستاری فرد نیز دوباره به معاونت تربیت‌بدنی و سلامت برگشت تا برنامه‌های تحول‌آفرینش در این معاونت را آغاز کند. 
امروز همچنین در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش با مهدی فیاضی رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور خداحافظی شد.
بنابراین گزارش، ستاری‌فرد از فرزندان شایسته‌ی زیلایی، از توابع شهرستان مارگون با دکترای تربیت بدنی از دانشگاه تهران پیش از این نیز سابقه حضور در این معاونت را در کارنامه خود داشت و در زمان وی طرح‌های ارزشمندی در حوزه تربیت بدنی و سلامت دانش آموزان و معلمان همچون؛ شهید سلیمانی با هدف طراحی، ایجاد و بهینه‌سازی فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای، شهید خرازی آزادسازی مجموعه‌های ورزشی آموزش‌وپرورش با رویکرد تربیتی، طرح بسته امنیت غذایی دانش‌آموزان مناطق محروم و حاشیه شهر‌ها (باغ) و ... اجرا و عملیاتی شد.
از سوابق تجربی وی می‌توان به معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل مطالعات آموزش و فرهنگ مرکز پژوهش‌های مجلس، مدیرگروه مطالعات تربیت بدنی و جوانان مرکز پژوهش‌های مجلس، کارشناس امور فوق برنامه مدارس معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، معلم تربیت بدنی و مربی ورزش مدارس و آموزشگاه‌های وزارت آموزش و پرورش، سابقه تدریس دروس تخصصی و عملی تربیت بدنی و علوم ورزشی در دانشگاه دولتی یزد (عضو هیات علمی دانشگاه یزد) و دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه علم و فرهنگ و عضو شورای راهبردی معاونت فرهنگی وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین