کد خبر: ۲۰۹۴۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۲۹ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت گاز استان:
عصر دنا: مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد ظهار کرد: در مجموع هم اکنون ۸۰۰ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد گاز می باشند. و ۹۰ درصد روستاهای استان از نعمت گاز بهره مند هستند
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

«ریحان بهادر» عصر روز دوشنبه در دیدار با خبرنگاران گفت: از مجموعه ۱۸۵۸ روستای این استان ۱۲۲۱ روستا واجد شرایط گاز دار شدن بوده که تاکنون ۱۰۵۸ روستا گاز دار هستند.

وی اظهار کرد: در مجموع هم اکنون ۸۰۰ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد گاز می باشند. و ۹۰ درصد روستاهای استان از نعمت گاز بهره مند هستند.

بهادر تصریح کرد: از مجموع ۸۰۰هزار نفر جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد، ۲۲۷ هزار مشترک از گاز برخوردارند. همچنین پنج هزار و ۸۶۵ کیلومتر شبکه توزیع گاز طبیعی در استان داریم.

وی ادامه داد: شهرستان گچساران از لحاظ گازرسانی شهرستان سبز است که همه روستاهای واجد شرایط گازدار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این استان صعب العبور و کوهستانی است  و کار کردن و گازرسانی در استان نسبت به سایر استان‌ها هزینه بر است.

بهادر تاکید کرد: مطالعات، طراحی و برآورد ریالی روستاهای واجد شرایط گازرسانی استان کهگیلویه و بویراحمد را انجام داده ایم.

وی اظهار کرد: گازرسانی به روستاها، مهاجرت معکوس را در استان کهگیلویه و بویراحمد تسریع می بخشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به این استان مجوز گازرسانی به روستاهای واجد شرایط داده شد که ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این تعداد روستا برآورد شده است.

بهادر افزود: با گازرسانی به ۱۵۱ روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب ۴۰ هزار نفر جمعیت با اعتباری بالغ بر۲۱۲ میلیارد تومان در دولت سیزدهم، روستاهای بهره مند از نعمت گاز این استان به ۱۰۵۸ روستا رسیده است. تا قبل از دولت سیزدهم تعداد روستاهای گازرسانی ۹۰۷ روستا بود.

وی اظهار کرد: طی هفته دولت امسال گازرسانی به ۲۱ روستا با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی شد ۱۰ روستا افتتاح بود، همچنین ۲۰ پروژه صنعتی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان بهره برداری و کلنگ زنی شدند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تولید و مصرف گاز استان کهگیلویه و بویراحمد ناترازی است و تولید استان کمتر از مصرف است که انتظار داریم مردم استان به بهینه سازی و فرهنگ صحیح مصرف توجه کنند.

بهادر تصریح کرد: ۹۶ درصد مصرف کنندگان گاز استان کهگیلویه و بویراحمد را مشترکان خانگی تشکیل می دهند.

وی در رابطه با موضوع استخدام بدون ضابطه و بدون آزمون نیرو در شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استخدام ها براساس آزمون انجام می شود و وزیر و من مدیرعامل نمی توانیم کسی را به عنوان نیروی رسمی و یا قراردادی به کار بگیریم اما کارهایی داریم که برون سپاری شده اند که به صورت حجمی نیرو مقطعی برای دو سه ماه به کار گرفته می شود.

انتهای پیام

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
واقعا جای تأسف است که این همه نیروی فله ای ایشون در قالب شرکت های پیمانکاری ارکان ثالث در بخش های امداد ،گازبانی و...جذب کرده الان میگه همه دروغ است واقعا جای تأسف دارد برای دولت رییسی و مدیران منصوب ایشان ، ناکارآمد بودن کم بود دروغ گویی اضافه شد سازمان بازرسی و نهادهای نظارتی می بایست در این خصوص شفاف سازی کنند برای مردم ، سرمایه اجتماعی مردم و اعتماد آنها به مدیران چه میشود ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
ایشون در خصوص استخدام های فله ای گزارش خلاف واقع به مردم داده و گزارش و صدور گواهی خلاف واقع جرم است دستگاه های نظارتی پیگیری کنند آن هم در رسانه های خبری علنا دروغ میگه
مهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
خدا میداند برای نظام اسلامی عار است، که در دوران حاکمیتش بهادر مدیریت یه نهاد مهم رو برعهده داشته باشه
قرار بود هدف انقلاب ستیز با اینجور افراد باشه ولی متأسفانه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
دیگه چرا دروغ میگی آقای بهادر خان. خداوکیلی عصر دنا این افراد
استخدام شده مشخصاتشون اظهر من الشمس هست. مدیر دروغگوی جمهوری اسلامی رو رسوا کن و اسامی رو که سه تاش در کهگیلویه هستند و مابقی در یاسوج با نام مخفف بزار.
به خدا اگر قانون داشتیم با توجه به جایگاه بالاش در استان به خاطر همین دروغ واضحش باید برکنارش میکردند و از کار معلق
ایرانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
بیشترفامیل آقای بهادر جانباز جنگ تحمیلی هستند بخصوص برادرش وپسرعموش شهید شدند ! برای چی انقلاب شد برای اینکه همه یکسان باشن هیچ دروغی آقای بهادر نگفته چون اینها نیروی رسمی شرکت گاز نیستند بلکه پیمانکاری وبا محوز وزیزن شما از یکی ازاینها سوال کنید اگه اقای بهادر براشون مجوز گرفته شما راست می گیت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین