تاریخ انتشار:۱۷:۱۴ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت:عاشقان ابا عبدالله حسین (ع) در این استان۱۵ هزار عدد قرص برای درمان زایران اربعین حسینی اهدا کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

کاظم فلاحی دوست در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار عصر دنا افزود: این شهروندان پس از فراخوان منتشر شده از سوی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد برای جمع آوری دارو براساس نیاز به اندازه توانایی خود قرص خریداری و برای ارسال تحویل دادند.

وی بیان کرد: قرص های مسکن،سرماخوردگی و دستگاه گوارشی بیشترین میزان داروهایی اهدایی از سوی شهروندان استان است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این داروها از سوی پنج نفر بسته بندی و قرار است برای درمان زایران در کشور عراق ارسال شود.

فلاح دوست تاکید کرد: ۲۰ پزشک و پیراپزشک از اعضای داوطلبان هلال احمر استان در قالب ۶ گروه برای خدمت به زایران در کشور عراق مستقر شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: همچنین پنج امدادگر هلال احمر استان به همراه ۲ دستگاه آمبولانس در عمودهای ۱۴۴۲ و ۵۷۲ مشغول خدمات رسانی به زایران حسینی در کشور عراق هستند.

فلاح دوست درباره خدمات رسانی نیروهای هلال احمر به زایران اربعین حسینی در داخل استان نیز گفت: ۸۶ امدادگر در ۱۴ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار استان به صورت شبانه روزی در آماده باش هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی به زایران خدمات رسانی کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین