تاریخ انتشار:۱۴:۰۸ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: ۱۰۶ روستای بالای ۲۰ خانوار کهگیلویه و بویراحمد از اینترنت پر سرعت برخوردار شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در آئین کلنگ زنی و افتتاح طرح‌های حوزه ارتباطی و فناوری اطلاعات در یاسوج با اشاره به اینکه تعداد روستا‌های متصل به اینترنت پهن باند استان ۸۲۷ روستا است گفت: ۱۰۶ روستای بالای ۲۰ خانوار این استان در دولت سیزدهم از اینترنت پر سرعت برخوردار شده اند و ۱۸ روستای دیگر هم در حال اجراست.
محمود رادمنش افزود: ۹۵ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان به اینترنت پر سرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل اند و پنج درصد باقیمانده در حال اجرا است.
وی بیان کرد: ۹۵ طرح ارتباطی و فناوری اطلاعات در استان با رعایت عدالت و توازن منطقه‌ای تعریف شده که چهار هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار این طرح ها است.
مدیر کل ارتباطات، فناوری و اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در هفته دولت در شهرستان بویراحمد ۳۵ طرح فناوری اطلاعات افتتاح و کلنگ زنی شد که ۱۲ مورد کلنگ زنی و ۲۳ مورد افتتاحی بوده اند گفت: اعتبار این طرح ها ۲ هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال است.
بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، جمعیت استان بیش از ۷۱۳ هزار نفر است. بیش از ۵۹۴ هزار و ۷۵۲ مشترک اینترنت پر سرعت در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
این استان هزارو ۶۴۳ روستای دارای سکنه دارد که ۷۲۱ روستای آن بیش از ۲۰ خانوار جمعیت دارند.
۹۵ درصد روستا‌های استان کهگیلویه و بویراحمد حداقل به یک سرویس ارتباطی دسترسی دارند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین