تاریخ انتشار:۱۴:۰۱ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه از احداث زمین چمن مصنوعی در منطقه مسکن مهر دهدشت خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ناصر رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت از تعمیر و تجهیزات سالن‌های ورزشی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: تجهیز سالن باهنر که مختص باشگاه فرازبام خائیز است را تکمیل کرده‌ایم و قریب به ۷۰۰ میلیون تومان هم برای تعمیرات سالن والیبال و کشتی در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه افزود: هم‌چنین ۷۰۰ میلیون تومان برای تعمیر استخر شهر سوق لحاظ شده است.

وی با بیان این‌که تنها چمن مصنوعی دهدشت آماده کار شده است گفت: این چمن از هفته آینده استارت آن شروع و میزبان مسابقات محلات خواهد بود.

رمضانی با بیان این‌که ورزشگاه قلعه‌رئیسی قریب به ۱۵ سال یک غده سرطانی شده بود و علی‌رغم این‌که همه اعتبارات برای آن می‌رفت اما مدیریت نمی‌شد گفت: امسال اعتباری بالغ بر چهار میلیاردتومان برای آن درنظر گرفته شده و تا آخر اسفندماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی هم‌چنین از احداث زمین چمن مصنوعی ۱۱ نفره برای مسکن مهر دهدشت خبر داد و گفت: اعتبارات آن از محل نفت پیش‌بینی شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین